Zmierňujúce sa protipandemické opatrenia doslova pôsobia ako svetlo na konci tunela a to najmä pre tých podnikateľov, ktorí sa nemohli naplno venovať svojmu biznisu. So zlepšujúcou situáciou si ale treba pripraviť plán, ako na svoje podnikanie opätovne naštartovať. Pripravili sme pre vás prehľad užitočných online nástrojov, ktoré vám pomôžu dobehnúť zameškané a fungovať ešte efektívnejšie.
Zviditeľnite svoj web a pripomeňte sa
Opätovne ste otvorili svoju prevádzku? Dajte o tom vedieť všade, kde môžete. Využite priestor na sociálnych sieťach, na vašom webe a ak máte databázu e-mailov, určite rozošlite newsletter. Ak ste doteraz v online svete príliš nepôsobili, je najvyšší čas to napraviť, pretože dnes sa pri zisťovaní informácií a hľadaní tovarov či služieb takmer všetci spoliehajú na svoj smartfón alebo počítač.
V situácii, kedy sa opatrenia rad radom zmierňujú a vy opätovne môžete otvoriť, je potrebné túto informáciu dostať k čo najväčšiemu počtu ľudí. Jednou z najlepších vecí, ktoré v tomto smere môžete urobiť je efektívne nastavená PPC reklamná kampaň. Vo vyhľadávaní vás okamžite dostane na popredné pozície a týmto spôsobom dokážete nielen rýchlo šíriť svoje „posolstvo“ ale aj reagovať na aktuálne dianie.
Ak chcete zviditeľniť svoj web a pripomenúť sa, pomôže vám pri tom ppc agentúra, ktorá nastaví celú kampaň a bude vám prinášať pravidelné reporty o jej úspešnosti. Spoľahnite sa v tomto smere na Lighthouse Media Solutions a využite naplno potenciál PPC reklám.
Vneste medzi vaše firemné doklady poriadok
Ak vyššie uvedený tip v spolupráci s ppc agentúrou skutočne zvládnete, pripraviť sa môžete na príval nových zákazníkov. To v konečnom dôsledku znamená aj väčší počet rôznych firemných dokladov, ako sú faktúry, cenové ponuky a dodacie listy. Zložitému a časovo náročnému vystavovaniu faktúr sa pritom môžete veľmi elegantne vyhnúť, ak využijete prehľadný a cenovo dostupný online nástroj FLOWii. Vďaka nemu zvládnete vystaviť faktúru a ďalšie dokumenty súvisiace so zákazkou doslova na niekoľko kliknutí.
Dôležitým argumentom, prečo mať faktúry online je, že v tomto prípade budete mať vo všetkých vašich firemných dokladoch poriadok a zároveň k nim budete mať prístup odkiaľkoľvek. Nestane sa vám, že by sa vám faktúry niekde záhadne stratili, prípadne, že by ste k nim stratili prístup. Zároveň nebudete zažívať pravidelný stres, či ste vášmu účtovníkovi skutočne odovzdali všetko. S faktúrami online si šetríte námahu a najmä čas.
Online objednávkové formuláre
Dnešným trendom je vybavovať objednávanie služieb a tovaru online. Opatrenia, ktoré boli prijaté navyše tieto zvyky medzi ľuďmi ešte podporili. Mali by ste teda umožniť jednoduché a rýchle objednanie služby. Obmedzenia v tomto smere prakticky neexistujú a ak je online formulár dobre navrhnutý, ľahko sa už pri prvom kontakte dozviete od vášho potenciálneho zákazníka všetky dôležité údaje. Napríklad aj také objednanie taxi wien bratislava online cez bratislava-airport-taxi.com môže byť otázkou pár minút bez toho, aby ste museli niekam volať alebo si odvoz zložito dohadovať.
Zájsť sa dá v tomto smere ešte ďalej, najmä mladšie ročníky totiž radi používajú rôzne aplikácie. Ak vám to s ohľadom na ponúkané služby a vašu cieľovú skupinu dáva zmysel, vhodným spôsobom na rozšírenie zákazníckej základne môže byť aplikácia prepojená s vašim interným objednávacím systémom. V tomto prípade si už ale treba pripraviť aj trošku väčší rozpočet.
Zdroj: lighthousems.sk, flowii.com, bratislava-airport-taxi.com, pixabay.com
Celá debata | RSS tejto debaty