Záverečné mesiace roka sa tradične nesú v znamení nákupov, čo je dané predovšetkým vianočnými sviatkami. Na predvianočné šialenstvo sa predajcovia spravidla pripravujú už koncom letných prázdnin. Skorá príprava bola zvlášť dôležitá v tomto roku, kedy ceny dopravy stúpajú a zároveň sa predlžujú dodacie doby. Ak ste prípravu zanedbali, nehádžte flintu do žita, stále sa dá v online priestore dobehnúť aspoň niečo.
Predaje idú naplno
Koncom roka nakupuje skoro každý, firmy aj jednotlivci. Kým firmy zháňajú darčeky pre svojich obchodných partnerov a vylepšujú svoje bilancie, jednotlivci zháňajú vianočné darčeky a plnia si svoje priania v povianočných výpredajoch. Obdobie konca roka praje aj predaju vozidiel, najmä zo strany firemných klientov, dôkazom je aj predaj Land Rover, kedy oficiálny dealer ponúka zaujímavé zľavy na skladové vozidlá.
Dobehnite zameškané s PPC reklamami
Na zvýšený dopyt treba pripraviť nielen skladové zásoby, ale aj vaše procesy. V praxi to znamená posilnenie zákazníckej podpory a pracovníkov v sklade, aby ste všetko pekne stíhali. Okrem toho si na predvianočné obdobie treba pripraviť aj PPC reklamné kampane, aby vás neprebila konkurencia. Ako na to? Nastaviť si rozpočty, texty reklám a naplánovať reklamné skupiny. Myslite na to, že CPC v predvianočnom období stúpa, a tak si práve rozpočet treba adekvátne pripraviť.
Kde je ešte možné nájsť pomoc?
S každoročnými prípravami kampaní na predvianočné obdobie má bohaté skúsenosti aj PPC agentúra Lighthouse Media Solutions. Ak by ste sa ich spýtali, poradili by vám, že práve v týchto dňoch ide o poslednú príležitosť, ako v tomto roku poriadne zabojovať v online priestore. Ak si neviete dať rady s prípravou PPC reklamných kampaní, obráťte sa na https://www.lighthousems.sk/ a nechajte si spraviť audit vašich online aktivít.
Celá debata | RSS tejto debaty