Chcete, aby bol váš e-shop úspešný? Zamerajte sa na kvalitný obsah. Content marketing je stále dôležitým nástrojom pre podporu online obchodov a predaja. Ak chcete udržať váš online biznis na špici, sledujte 3 trendy v oblasti content marketingu.
1. AI ako pomoc pre skvelý obsah
Umelá inteligencia (AI) sa stáva neoddeliteľnou súčasťou content marketingu. Mala by sa používať na zlepšenie kvality a hlbší výskum – určite nemá nahradiť ľudských autorov.
AI predstavuje praktické nástroje, ktoré pomôžu majiteľom ecommerce zjednodušiť prácu. Od jednoduchých textov až po komplexnejšie formáty, ako sú články či scenáre pre videá a generovanie kreatívnych nápadov.
Zároveň dokáže analyzovať dáta o zákazníkoch, identifikovať ich záujmy a na základe toho vytvárať personalizovaný obsah. Vašim zákazníkom tak ponúknete presne to, čo hľadajú v danom čase.
2. Videá a podcasty kraľujú
Vizuálne a zvukové zážitky, ktoré poskytujú vašim klientom videá a podcasty, sú skvelým spôsobom na pritiahnutie pozornosti a budovanie lojálnej komunity. Či ide o krátke videá na sociálne siete, alebo dlhšie podcasty na konkrétne témy, dôležité je, aby váš obsah bol zaujímavý a prinášal hodnotu.
Tip odborníkov: Ak robíte podcasty, urobte ich aj vo forme video nahrávky. Tak budete mať materiál, ktorý môžete používať na viacerých platformách a mať dosah vo viacerých publikách.
3. Hovorte so zákazníkmi všade rovnako
Komunikácia viacerými kanálmi, takzvaný omnichannel, je ďalším kľúčovým trendom. Vaši zákazníci očakávajú, že ich oslovíte tam, kde sú – na sociálnych sieťach, emailom, prostredníctvom aplikácií alebo v blogu na vašom webe či v e-shope. Buďte tam, kde sú oni.
Konzistentná a obsahovo zladená stratégia zabezpečí jednotné posolstvo naprieč všetkými kanálmi.
Zvládnete tieto trendy content marketingu sami alebo požiadate o pomoc odborníkov? Marketingová agentúra s množstvom skúseností a know-how, vám pomôže dosiahnuť lepšie výsledky za kratší čas.
Foto: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty