Ako osloviť relevantných odborníkov cez internet?

Každý, kto plánuje novú webovú stránku by mal mať zadefinované, kto je jeho cieľovou skupinou, teda na koho je daný web zameraný. Hovorí sa, že v online prostredí je možné predať prakticky všetko, od špendlíka až po novostavbu rodinného domu. Je to pravda, avšak treba vedieť, akým spôsobom tú relevantnú cieľovú skupinu osloviť. Samostatnou kapitolou je potom situácia, ak chcete potrebujete osloviť odborníkov na určitú oblasť. 

Vytvorte zvlášť obsahový web pre profesionálov

V prípade, že potrebujete zaujať v online priestore a využiť ho ako kanál na získanie nových zákazníkov, tak tvorba webstránok je iba jedným z prvých a nevyhnutných krokov. V niektorých segmentoch podnikania sa oplatí zameriavať nielen na koncových zákazníkov, ale aj odborníkov, ktorí konkrétny produkt priamo využívajú pri svojej práci. Následne môže nastať situácia, že s niektorými cieľovými skupinami budete pracovať tak často, až sa vám oplatí vytvoriť pre nich špeciálny web, organizovať špeciálne akcie a vytvárať osobitný newsletter. Skrátka, podávať informácie trochu iným spôsobom, ako by ste to robili v prípade koncových zákazníkov.

tvorba stranok
modernewebstranky.sk (zdroj: elements.envato.com)

Kľúčom k úspechu je správna segmentácia

Aby sme sa nepohybovali iba v teoretickej rovine, poďme na konkrétny príklad výborne zvládnutej segmentácie. Webové stránky sú dôležitým predajným kanálom aj pre výrobcu a predajcu plechových striech. Hoci si online strechu môže objednať aj jednotlivec, veľmi často pracujú s projektantmi, architektmi a tiež zhotoviteľmi, ako sú napríklad klampiari. 

tepelne izolacie
bitumat.sk

Pre odborníkov bola preto vytvorená špeciálna webová stránka určená pre profesionálov, na ktorej sú uvedené informácie pre každého predstaviteľa týchto profesií. Architekti si na špecializovanom webe nájdu odborné a presné informácie o plechových strechách, zhotovitelia zas užitočné tipy, ktoré sa im zídu pri montovaní plechových striech. Platí teda, že online sa dá predať skutočne všetko, napríklad aj také produkty ako sú tepelné izolácie a hydroizolácie na bitumat.sk, nie je však jedno, akým spôsobom ich budete propagovať. Foto: elements.envato.com

Ako pripraviť doma hamburger, ktorý chutí lepšie než z fast foodu

04.12.2025

Pripraviť si doma skutočne chutný hamburger nie je žiadna veda, no chce to trochu starostlivosti, kvalitné suroviny a chuť experimentovať. Ak ste doteraz verili, že ten najlepší burger dostanete len v prevádzke s rýchlym občerstvením, tento článok vás presvedčí o opaku. Domáci hamburger môžete doladiť podľa vlastnej chuti, použiť čerstvé a poctivé suroviny a vytvoriť [...]

Ako digitálna agentúra v Bratislave pomáha lokálnym značkám rásť

03.12.2025

Dobrý nápad a poctivo vybudovaná značka dnes nestačia. Lokálne podniky v Bratislave čelia silnej konkurencii, rýchlemu technologickému vývoju a neustále sa meniacemu správaniu zákazníkov. Práve preto čoraz viac značiek hľadá pomoc u digitálnych agentúr. Tie im totiž prinášajú nielen know-how, ale aj reálne výsledky, ktoré sa odzrkadľujú na raste, viditeľnosti aj [...]

Správa sociálnych sietí ako súčasť výkonnostného marketingu

28.11.2025

Marketing sa mení rýchlejšie než ročné obdobia a kto nechytí správnu vlnu, môže rýchlo zaostať. Jednou z najsilnejších zbraní súčasného marketingového sveta je dobre nastavená správa sociálnych sietí. Už to nie je len o lajkoch a zdieľaniach, ide o systematickú prácu, ktorá podporuje rast značky, prináša konverzie a dosahuje konkrétne výsledky. Práve spojenie [...]

nehoda, kúty, hasiči

Vnútro ukončilo tender na nové hasičské autá za 40 miliónov eur, vraj ušetrilo dva milióny

05.12.2025 20:07

Z celkového počtu 68 vozidiel plánuje HaZZ nakúpiť v prvej etape 34 kusov. Nákup ďalších je v pláne podľa dostupnosti financií.

Andrej Babiš

Slepý fond? V Česku nereálne. Riešenie konfliktu záujmov Babiša budí otázniky, tvrdí Transparency

05.12.2025 19:18

Sme v situácii, keď by sme museli bezvýhradne veriť Andrejovi Babišovi, respektíve jeho právnikom, uviedol právnik Kryštof Doležal.

Netflix

Obchod storočia: Netflix kupuje konkurenciu za 72 miliárd dolárov a smeruje do kín

05.12.2025 19:02

"Naše poslanie je baviť svet," uviedol spoluriaditeľ Netflixu Ted Sarandos.

20250512 stromcek prezidentsky palac 01177691-min

Pellegrini s deťmi rozsvietil pred svojim sídlom vianočný stromček

05.12.2025 18:40

Hlavu štátu teší, že sa pokračuje v tradícii rozsvecovania symbolu Vianoc v Prezidentskom paláci práve na sviatok svätého Mikuláša.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 743
Celková čítanosť: 1292598x
Priemerná čítanosť článkov: 1740x

Autor blogu