Voňavá bielizeň bez námahy – jednoduché kroky pre dlhotrvajúcu sviežosť

Kto by nemiloval pocit sviežej a voňavej bielizne, ktorá vydrží aj niekoľko dní? Ako sa vyhnúť zápachu vypratej bielizni a dokonale ju prevoňať? Spoznajte 3 jednoduché triky, ako udržať vašu bielizeň dlho sviežu a voňavú.

Parfémy do prania – unikátna vôňa bez námahy

Jedným z rýchlych a ľahkých spôsobov, ktorý sa postará o intenzívnu a dlhotrvajúcu vôňu vašej bielizne, sú špeciálne parfémy do prania. Ide o inováciu oproti klasickej aviváži, ktorej základ tvoria prírodné vonné oleje a častokrát sú inšpirované značkami svetových parfumov.

Stačí, keď olejove parfémy na praní nalejete podľa návodu na použitie do nádobky na aviváž a o ostatné sa postará prací cyklus. Dokonca sa ich vôňa nestratí ani po vysušení oblečenia v sušičke.

Parfémy do prania sú veľmi šetrné k pokožke aj k rôznym druhom materiálov vášho oblečenia. Zároveň majú antistatické a antikrčivé účinky a na oblečení nezanechávajú žiadne škvrny.

Ocot – účinný prostriedok proti zápachu

S nepríjemným zápachom v práčke vám pomôže aj tradičný kuchynský pomocník – ocot, prípadne biely ocot. Pridajte pri budúcom praní jednu lyžicu octu k praciemu prostriedku a parfému do prania a výsledok vás skutočne prekvapí.

Špeciálny tip: Ak máte možnosť, sušte bielizeň na slnku alebo na dobre vetranom mieste, aby ste predišli zápachu.

Starostlivosť o práčku – základ pre bielizeň bez zápachu

Pravidelná a správna starostlivosť o práčku je základom pre to, že vaša bielizeň nebude zapáchať. Po každom praní nechajte práčku vyvetrať, prípadne utrite mokré časti.

Pravidelne umývajte nádobu na prací prostriedok a aviváž, ako aj gumené tesnenia a bubon práčky. Určite existuje viac možností na čistenie práčky. Môžu to byť domáce recepty s octom či sódou bikarbónou, i keď názory odborníkov a domácich gazdiniek sa tu môžu líšiť. Alebo raz do mesiaca vyčistite práčku pomocou čistiacich prostriedkov vo forme roztokov, práškov či tabliet, dostupných bežne v obchodoch.

Tip odborníkov: Nezabúdajte na pravidelné čistenie filtra práčky.

Voňavá bielizeň? Vy už poznáte viac možností. Kombináciou jednoduchých krokov bude vaša bielizeň svieža a navoňaná dlho po vypraní.


Foto: elements.envato.com 

Ako využiť UGC pre raketový rast vášho e-commerce

28.03.2025

Chcete si kúpiť nový telefón. Presvedčí vás reklama plná superlatív alebo odporúčanie kamaráta, ktorý už takýto telefón má? Práve v tom je sila UGC – obsahu generovaného používateľmi. Mocný nástroj, čo dokáže zdolať rôzne šumy a osloviť vaše publikum autentickým spôsobom. Ako sa dá využiť?

9 signálov, že potrebujete rýchlo novú prácu

27.03.2025

Už zase prehľadávate bezcieľne internet predtým, ako sa pustíte do pracovnej úlohy, ktorá vás nebaví? Možno je čas na zmenu práce, ale nechcete si to pripustiť. Týchto 9 vecí vám jasne signalizuje čas na ukončenie pracovného pomeru

Vyhadzujete peniaze za PPC zbytočne? 5 varovných signálov

26.03.2025

Rozhodli ste sa pre poriadnu PPC kampaň, ale výsledky vašej Google reklamy sú mizerné? Pýtate sa, čo sa deje? Možno je to neefektívna stratégia, možno nedostatočná spolupráca so správcom PPC. Čo všetko môže signalizovať, že je čas na rýchlu zmenu PPC kampane alebo agentúry?

International Red Cross / Červený kríž /

Mjanmarská armáda vypálila varovné výstrely na konvoj čínskeho Červeného kríža

02.04.2025 15:35

Červený kríž chcel doručiť pomoc obetiam zemetrasenia.

Rudolf Huliak

VIDEO: Premnožené medvede podľa Huliaka odstrašujú turistov, ale nielen ich: V Očovej som 10 rokov nevidel čmeliaka

02.04.2025 15:23

V lokalitách s premnoženou populáciou medveďa sme pocítili prepad cestovného ruchu až o štyridsať percent, uviedol minister Rudolf Huliak.

Australia / Waves / Bronte Beach /

Sydney zasiahol silný príboj, zničil pobrežné oblasti. Na ikonickej pláži Bondi Beach boli päťmetrové vlny

02.04.2025 15:14

Silné vlnobitie a príboj majú byť pozostatkami cyklónu Alfred.

fico

Podľa Fica organizátori protestov klamú. Premiér pozýva ľudí na Slavín: To má zmysel

02.04.2025 15:06

Médiám premiér povedal, že od rána do večera robia reklamu verejným zhromaždeniam. „Prečo klamete?“.