Každý hovor pod kontrolou – objavte výhody hlasovej komunikácie

Komunikačné platformy, chatboty a emaily patria ku každodennému chodu podniku a komunikácie so zákazníkmi. No stále je veľa zákazníkov, ktorí použijú radšej telefón, či ide o získanie informácií, alebo riešenie problémov. Aké sú možnosti modernej hlasovej komunikácie?

Hlasová komunikácia – viac než len telefonovanie

Prijímanie telefonátov od zákazníkov dnes už nie je len o zdvihnutí telefonátu a pozdrave. Moderné systémy hlasovej komunikácie umožňujú prepojenia s interným systémom spoločnosti a automatickú identifikáciu volaného. Vďaka nej viete presne, kto vám volá a vy sa môžete pripraviť na „personalizovaný“ rozhovor.

Presné záznamy o každom hovore

Rovnako, ako sú pre fakturácie online štandardom prehľadné zoznamy vystavených faktúr, identifikácie a párovanie platieb či prehľad príjmov, pri hlasovej komunikácii sú to výpisy hovorov (prichádzajúcich aj odchádzajúcich) a ich filtrovanie podľa rôznych parametrov.

Zároveň je možné automatické ukladanie hovorov, ktoré sa dajú hneď aj prehrať. Vďaka AI je možné hovory prepisovať a sumarizovať. To všetko pre sledovanie výkonnosti zákazníckej podpory a optimalizáciu procesov.

Prepojenie hlasovej komunikácie s inými systémami

Výhodou moderných systémov hlasovej komunikácie je ich schopnosť integrácie s inými podnikateľskými riešeniami. Spojenie hlasovej komunikácie s CRM systémom či e-shopom zabezpečuje, že informácie o zákazníkovi máte na jednom mieste.

Tak môže telefonický operátor priamo počas hovoru vidieť históriu zákazníka, jeho objednávky a preferencie a ponúknuť mu to, čo potrebuje. Takéto prepojenie zlepšuje zákaznícky zážitok, zvyšuje efektivitu operátorov aj predaje.

Prepnutie stavu operátora

Kvalita systému hlasovej komunikácie sa dá hodnotiť aj podľa pripravenosti na rôzne situácie. Funkcia prepnutia stavu operátora umožňuje telefonistovi napojiť sa na call centrum, ale tiež nastaviť pauzu alebo sa úplne odpojiť.

Sú všetci operátori zaneprázdnení alebo niektorí chýbajú? Aktivuje sa automatický hlasový operátor, ktorý zákazníka nasmeruje na správne oddelenie či poskytne odpoveď na najčastejšie otázky.

Zákazníci tak nemusia dlho čakať na spojenie a podporí sa aj ich spokojnosť s vybavením požiadavky.

Poskytnite vašim klientom kvalitný telefonický zážitok a zjednodušte prácu vašim telefonickým operátorom. Kvalitný systém hlasovej komunikácie sa vám vráti v podobe spokojných zákazníkov a efektívnejšej komunikácie.


Foto: elements.envato.com

Keď život píše scenár – ako zvládať neočakávané situácie

25.01.2025

Ste pripravení na všetko? Život prináša rôzne udalosti a nečakané zvraty. Rodinné problémy, pracovné zmeny alebo firemné krízy nás môžu zaskočiť. Vedeli ste, že princípy zvládania neočakávaných udalostí sú podobné a pomôžu vám zabezpečiť hladší priebeh a menej stresov?

Google Ads: Prečo vás (potenciálni) zákazníci ignorujú?

24.01.2025

Prečo vaše Google Ads nemajú výsledky, ktoré očakávate? Skúšate rôzne taktiky, ale bez úspechov? Odhaľte časté príčiny, prečo vaše reklamy nefungujú podľa vašich želaní.

Zbavte sa povinností – 3 jednoduché triky, ako získať viac času

23.01.2025

S novým rokom prichádzajú nové povinnosti. Niektoré sa každoročne opakujú, iné vznikajú pod tlakom klientov a vašich plánov obratu. Účtovné závierky, daňové priznania, rozšírenie služieb, podpora nových projektov – kde na to vziať čas a energiu? Odhoďte obavy. Spoznajte 3 tipy, ktoré vám uľahčia administratívu aj podporu predaja.

Eštok

Šutaj Eštok čítal z listu, ktorý vytvorila AI. Hovorí o dlhodobom pláne mimovládok

25.01.2025 14:19

Hlas nikdy nebude súčasťou vlády, ktorá by chcela vyviesť Slovensko z Európskej únie a NATO, tvrdí minister.

Palcmanska Masa

Jednu z najmalebnejších vodných nádrží na Slovensku by chceli premenovať. Miestnym sa nepáči jej názov

25.01.2025 14:00

Hoci sa jej názov počas siedmich desaťročí zaužíval, niektorí obyvatelia priľahlej obce s ním dodnes nie sú stotožnení

PREZIDENT: Obed s predstaviteľmi koaličných strán

Koalícia prišla o dvoch poslancov, bez Huliaka sú v menšine. Odídu aj Malatinec a Ferenčák? Fico chce od Hlasu vysvetlenie

25.01.2025 13:10, aktualizované: 14:12

Otázny je teraz osud Romana Malatinca a Jána Ferenčáka, či ostanú v strane, alebo z nej takisto odídu. Šutaj Eštok označil Migaľa a Šalitroša za vydieračov, ktorí sa do strany dostali ako „trójske kone“.