Stále máte názor, že profesionálne fotografie pre vašu webovú stránku sú vyhodené peniaze? Skúsenosti marketérov a mnohých firiem však považujú kvalitné fotografie za dôležitú časť prezentácie produktov, služieb, značky. Prečo sú profesionálne fotografie i vo svete atraktívnych selfie dôležité?
Profesionálne fotografovanie častokrát v podnikaní a popri všetkých podnikateľských aktivitách nepatrí k prioritám. Keď však spoznáte, čo všetko v správaní zákazníkov ovplyvňujú kvalitné fotografie, určite si hneď zariadite napríklad prenájom fotoateliéru v Bratislave.
Prvý dojem je kľúčový
Profesionálne fotografie vášho tímu, produktov či služieb dokážu urobiť skvelý prvý dojem, ktorý je v online prostredí dosť rozhodujúci.
Keď príde potenciálny zákazník na vašu webovú stránku alebo sociálne médiá, fotografie okamžite upútajú jeho pozornosť a v momente si vytvorí vlastný názor. Nekvalitné a neprofesionálne fotografie ho môžu odradiť a znížiť v jeho vnímaní vašu dôveryhodnosť a serióznosť.
Zvýšenie dôveryhodnosti a profesionality
Keď vaša webová stránka, katalógy alebo marketingové materiály obsahujú vysokokvalitné fotografie, odráža to vašu profesionalitu, pozornosť k detailom a záväzok k vysokej kvalite.
Vaši zákazníci majú tendenciu viac dôverovať firmám a produktom, ktoré majú „pekné“ online prezentácie a profesionálny vizuálny obsah.
Zvýšenie interakcií na sociálnych médiách
Sociálne médiá ako jeden z top nástrojov pre marketing sú založené na kvalitnom obsahu, vrátane obrázkov, fotografií a videí. Práve vďaka nim majú príspevky na sociálnych sieťach vyššiu angažovanosť zákazníkov aj sledovateľov.
Kvalitné fotografie môžu výrazne zvýšiť počet lajkov, zdieľaní a komentárov na vašich príspevkoch, čím zväčšujú ich dosah a viditeľnosť vašej značky.
Esteticky lákavé fotografie majú väčšiu šancu stať sa virálnymi a osloviť ešte širšie publikum.
Vytvorenie emocionálneho spojenia
Fotografie dokážu vytvárať emócie, ktorými je možné ovplyvniť spojenie so zákazníkmi. Profesionálne fotky plné pozitívnych emócií môžu ovplyvniť správanie zákazníkov a ich rozhodnutia o nákupe.
Fotografie, ktoré rozprávajú príbeh, vzbudzujú záujem a motivujú ľudí, aby sa viac stotožňovali s vaším posolstvom a s vašou značkou.
Príprava a plánovanie profesionálneho fotografovania
Pre dokonalý efekt profesionálneho plánovania je dôležitá jeho príprava. Aké fotografie to budú – exteriér, interiér, jednotlivci, celé tímy, produkty, simulácia služieb? Aké oblečenie, rekvizity, doplnky či celé miestnosti sa budú používať? Pôjde o biznis alebo neformálne fotografovanie?
Nemáte radi sami seba na fotografiách v online svete? Vyskúšajte profesionálne fotografovanie aspoň raz a uvidíte, ako zmeníte váš názor. Profesionálny fotograf si s vami dopredu prejde priestory, oblečenie, situácie a podľa toho sa pripraví, dokonca sa postará o profesionálnu vizáž a účesy.
Špeciálny tip: Ak dopredu viete o vašom profesionálnom fotografovaní a chcete si zabezpečiť krásny biely úsmev, potom siahnite po bieliacich pásikoch na domáce bielenie zubov. Na Slovensku dobre funguje vyhľadanie „bieliace pásiky na zuby“ a v Českej republike „bělící pásky„.
Neviete si nájsť čas na profesionálne fotografie a stále to odkladáte? Možno si to neuvedomujete, ale sú súčasťou vášho úspechu v online svete. Pomáhajú zvýšiť dôveryhodnosť, profesionalitu a tiež predstavivosť a záujem zákazníkov o vaše produkty a služby. Dohodnite si termín profesionálneho fotografovania čím skôr.
Foto: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty