Ako osloviť relevantných odborníkov cez internet?

Každý, kto plánuje novú webovú stránku by mal mať zadefinované, kto je jeho cieľovou skupinou, teda na koho je daný web zameraný. Hovorí sa, že v online prostredí je možné predať prakticky všetko, od špendlíka až po novostavbu rodinného domu. Je to pravda, avšak treba vedieť, akým spôsobom tú relevantnú cieľovú skupinu osloviť. Samostatnou kapitolou je potom situácia, ak chcete potrebujete osloviť odborníkov na určitú oblasť. 

Vytvorte zvlášť obsahový web pre profesionálov

V prípade, že potrebujete zaujať v online priestore a využiť ho ako kanál na získanie nových zákazníkov, tak tvorba webstránok je iba jedným z prvých a nevyhnutných krokov. V niektorých segmentoch podnikania sa oplatí zameriavať nielen na koncových zákazníkov, ale aj odborníkov, ktorí konkrétny produkt priamo využívajú pri svojej práci. Následne môže nastať situácia, že s niektorými cieľovými skupinami budete pracovať tak často, až sa vám oplatí vytvoriť pre nich špeciálny web, organizovať špeciálne akcie a vytvárať osobitný newsletter. Skrátka, podávať informácie trochu iným spôsobom, ako by ste to robili v prípade koncových zákazníkov.

tvorba stranok
modernewebstranky.sk (zdroj: elements.envato.com)

Kľúčom k úspechu je správna segmentácia

Aby sme sa nepohybovali iba v teoretickej rovine, poďme na konkrétny príklad výborne zvládnutej segmentácie. Webové stránky sú dôležitým predajným kanálom aj pre výrobcu a predajcu plechových striech. Hoci si online strechu môže objednať aj jednotlivec, veľmi často pracujú s projektantmi, architektmi a tiež zhotoviteľmi, ako sú napríklad klampiari. 

tepelne izolacie
bitumat.sk

Pre odborníkov bola preto vytvorená špeciálna webová stránka určená pre profesionálov, na ktorej sú uvedené informácie pre každého predstaviteľa týchto profesií. Architekti si na špecializovanom webe nájdu odborné a presné informácie o plechových strechách, zhotovitelia zas užitočné tipy, ktoré sa im zídu pri montovaní plechových striech. Platí teda, že online sa dá predať skutočne všetko, napríklad aj také produkty ako sú tepelné izolácie a hydroizolácie na bitumat.sk, nie je však jedno, akým spôsobom ich budete propagovať. Foto: elements.envato.com

Zistili sme, čo spája rolety a SEO – bod 3 vás prekvapí!

28.04.2025

Predstavte si miestnosť zaliatu ostrým slnkom, kde jedinou úľavou je precízne nastavenie tieniacej techniky. A teraz si vybavte webovú stránku stratenú v mori internetu, čakajúcu na svoje zviditeľnenie. Hoci sa tienenie a práca SEO agentúry zdajú príliš odlišné, majú niečo spoločné. S trochou kreativity to poďte odhaliť.

Ako sa tešiť na prácu v kancelárii každý deň

27.04.2025

Lákadlá home officu – žiadne ranné zápchy, doobeda v pyžame a káva z vlastnej kuchyne – majú svoje čaro, no kancelária si stále drží vlastné tromfy. Tým najsilnejším sú ľudia. Žiadna obrazovka nenahradí spontánnu výmenu myšlienok, rýchle riešenie problémov a vzťahy s kolegami. A keď už ste v kancelárii, vytvorte si príjemné prostredie bez nudy a stereotypu.

Na čo sa zamerať pri výbere letnej pracovnej obuvi

26.04.2025

Leto dokáže v práci poriadne zavariť – najmä, keď trávite celý deň na nohách. Vysoké teploty a nesprávna obuv je kombinácia, ktorá pracovný deň rýchlo znepríjemní. Výber letnej pracovnej obuvi nie je detail, ale podstatné rozhodnutie pre vaše každodenné fungovanie. Na čo sa zamerať?

Jemen, stíhačka, USS Harry S. Truman

USA prišli v Jemene o stíhačku, spadla z lietadlovej lode

29.04.2025 06:35

Ďalšiu stratu zaznamenalo v pondelok americké námorníctvo, ktorého stíhačka spadla z lietadlovej lode do Červeného mora.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Zelenskyj: Putinove prímerie je manipulácia, chce mať pokoj na prehliadke v Moskve

29.04.2025 06:10

Trump je čoraz viac frustrovaný Putinom a Zelenským, ktorí by mali zasadnúť k rokovaciemu stolu a vojnu ukončiť, uviedla Hovorkyňa Bieleho domu.

Kanada, voľby

Kanadské predčasné voľby vyhrali liberáli

29.04.2025 06:00

V predčasných voľbách v Kanade zvíťazila vládnuca Liberálna strana premiéra Marka Carneyho, informujú tlačové agentúry s odvolaním sa na projekcie kanadských médií.