Google Ads: Prečo vás (potenciálni) zákazníci ignorujú?

Prečo vaše Google Ads nemajú výsledky, ktoré očakávate? Skúšate rôzne taktiky, ale bez úspechov? Odhaľte časté príčiny, prečo vaše reklamy nefungujú podľa vašich želaní.

Posvieťte si na kľúčové slová

Pri Google Ads platí ako jedno z prvých jasné pravidlo – správne kľúčové slová, úspešná kampaň.

Ak ste však podcenili výber kľúčových slov, vaša reklama sa nebude zobrazovať dostatočne efektívne. Či nastavujete Google Ads pre špičkové reproduktory YG Acoustic, alebo pre záhradkárske potreby, precízne vyberte kľúčové slová s vysokým objemom vyhľadávania u vašich (potenciálnych) klientov.

Tip odborníkov: Pre stanovenie vhodných kľúčových slov si pomôžte nástrojmi na plánovanie kľúčových slov práve pre vašu cieľovú skupinu.

Ďalším dôvodom môžu byť zamietnuté kľúčové slová s ohľadom na stanovené kritériá a pravidlá Google pre inzerciu.

Skontrolujte text reklamy

Text, ktorý prezentuje váš produkt, je podstatný. Môžete mať unikátny produkt alebo službu, ale pokiaľ nie je text reklamy pútavý, presvedčivý a vhodný pre cieľovú skupinu, potom nečakajte žiadne veľké úspechy.

Bojujete s vytvorením textu Google reklamy pre napríklad pleťový krém Transparent lab alebo bieliace pásiky na zuby? Prečítajte si niekoľko dobrých odporúčaní, pričom myslite na relevantnosť, menej špecifických znakov a menej veľkých písmen.

Zamerajte sa na mieru prekliku

Ak je miera prekliku (CTR) nízka, Google môže obmedziť zobrazenia vašej reklamy. Hľadajte odpovede na otázku, prečo na vás neklikajú. Nie je reklama dostatočne atraktívna? Ako vnímajú klienti titulok, popis a štýl písania?

Všetky uvedené dôvody máte vyladené a fungujú? Tak skúmajte ďalej. Niekedy to môže byť aj taká banalita, ako nezrealizovaná platba za reklamu. Inokedy to môže byť aj obsah a atraktivita vstupnej webovej stránky.

Prešli ste všetky možnosti a vaša Google reklama stále nepodporuje predaje? Môžete sa obrátiť na odborníkov na správu Google Ads a spoločne nájsť správne riešenie.


Zdroj obrázkov: elements.envato.com

Netradičné tipy pre optimalizáciu e-shopu, ktoré fungujú

01.05.2025

Konkurencia v e-commerce je tvrdšia než kedykoľvek predtým. „Mať dobrý web“ nestačí. Optimalizácia e-shopu obsahuje i pokročilé, no často prehliadané stratégie s vyššou mierou konverzie, nižším bounce rate a lojálnejšími zákazníkmi. Spoznajte 3 konkrétne tipy, ktoré môžete implementovať a získať v e-commerce viac.

Otázky, ktoré odhalia skutočných odborníkov na hydroizoláciu

30.04.2025

Keď staviate dom, dôverujete stavebnej firme, že vám postaví bezpečný, pevný a suchý domov. Ako zistíte, že sa na ich prácu môžete spoľahnúť napríklad v oblasti hydroizolácií? Položte firme tieto 4 otázky predtým, ako podpíšete zmluvu alebo začnú s prácou. A čakajte podobnú odpoveď ako v texte nižšie.

Prečo si vybrať neónový nápis?

29.04.2025

Neónové nápisy zažívajú renesanciu ako štýlový prvok v interiéroch, podnikoch a na spoločenských podujatiach. S ich pomocou môžete vytvoriť jedinečnú atmosféru a zároveň efektívne propagovať svoju značku. Prečo si vybrať neónový nápis? 1. Pútavý dizajn Neónové nápisy sú vizuálne atraktívne a okamžite upútajú pozornosť. Ich žiarivé farby a jedinečný [...]

šimečka, kišš

Fico je premiér vojny, ktorý zradil slovenské záujmy, vyhlásil Šimečka a dodal, že dôležití európski lídri sú v Kyjeve

10.05.2025 15:45

Líder PS vníma premiérovu cestu do Moskvy ako strašný kontrast a obraz pre Slovensko.

Ondrej Dostál

Vypočutie kandidátov na šéfa STVR musí byť verejné. SaS vyzýva Žilinku, aby to zabezpečil

10.05.2025 15:27

Ako signatári vysvetlili, rokovania rady majú byť podľa zákona verejné, no rada na svoje zasadnutia neumožňuje prístup verejnosti.

India Pakistan Kashmir

India a Pakistan sa dohodli na úplnom a okamžitom prímerí

10.05.2025 14:20, aktualizované: 15:55

Dillí a Islamábád si od stredy vymenili rad vojenských úderov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 661
Celková čítanosť: 1045612x
Priemerná čítanosť článkov: 1582x

Autor blogu