Turbulentný svet marketingu a reklám ovplyvňuje aj sféru PPC. Ak si chcete udržať náskok pri používaní PPC kampaní, majte navrch – prijmite nové trendy a prispôsobte im vaše PPC stratégie. Zamerajte sa i na tieto kľúčové oblasti.
1. Optimalizácia webových stránok pre mobilné zariadenia
V prístupe na internet neustále dominujú mobilné zariadenia. Optimalizácia webových stránok pre mobilné zariadenia sa stáva pre funkčnosť a úspechy PPC kampaní životne dôležitou.
Stránky musia byť responzívne, rýchlo sa načítavať a poskytovať vynikajúci používateľský zážitok. Platí to pre weby, ktoré predávajú zdravotnícku obuv či bieliace pásiky na zuby, poskytujú výkup nehnuteľností, upratovanie kancelárií, advokátske služby – jednoducho akékoľvek oblasti zo života.
2. Integrácia AI (umelej inteligencie)
Jednoznačný hráč na poli PPC kampaní, s ktorým určite pracuje každá dobrá PPC agentúra. AI môže analyzovať obrovské množstvo dát v reálnom čase, automatizovať procesy a poskytovať personalizované odporúčania.
Používanie AI vám prinesie vyššiu efektivitu kampaní, nižšie náklady a lepšiu návratnosť investícií (ROI).
3. Rastie popularita hlasového vyhľadávania
Optimalizácia hlasového vyhľadávania dokáže zachytiť viac publika, preto je dôležité tomu prispôsobiť PPC kampane. Základom je použitie prirodzenejších, konverzačných kľúčových slov a fráz, ktoré ľudia pravdepodobne vyslovia, keď hľadajú informácie hlasom.
S týmto trendom ide ruka v ruke zameranie sa na dlhšie a konkrétnejšie frázy (long-tail keywords).
4. Videoobsah na neustálom vzostupe
Popularita videoobsahu narastá z roka na rok. Video reklamy na platformách ako YouTube, Facebook a Instagram môžu výrazne zvýšiť angažovanosť a konverzie.
Efektivita video reklamy spočíva v schopnosti zaujať a udržať pozornosť divákov lepšie ako textové alebo obrázkové reklamy. Dôležité je, aby boli krátke, výstižné a s jasnou výzvou k akcii.
5. Sila sociálnych sietí
V digitálnom svete sú sociálne médiá bez debaty mocným nástrojom na spájanie sa s ľuďmi, propagáciou produktov a služieb. Keďže aktuálne používa sociálne siete viac ako 60 % svetovej populácie, niet pochýb o tom, že ide o obrovské publikum, ktoré môžete osloviť svojimi PPC kampaňami.
Tip odborníka: Vaša PPC kampaň je neoddeliteľnou súčasťou celkovej online stratégie (SEO, sociálne siete, kvalitný obsah, štatistiky a konzistentnosť kampaní v rôznych komunikačných kanáloch).
Čakať, že PPC stratégia z minulého roku je v poriadku, je skôr utópiou ako želaným predpokladom. Spôsob vyhľadávania vašich stálych a potenciálnych klientov sa mení zo dňa na deň. Vaše rýchle a efektívne reakcie – aj pomocou zmeny PPC kampane sú kľúčom k predaju a úspechu.
Foto: elements.envat.com
Celá debata | RSS tejto debaty