5 tipov, ako prispôsobiť marketingové aktivity pre rok 2023

marketing plan

Nie je žiadnou novinkou, že digitálny svet sa neustále vyvíja a držať krok s najnovšími trendmi si vyžaduje nemálo úsilia. Technológie neustále napredujú a spolu s nimi sme svedkami aj nových príležitostí pre firmy, ako osloviť svoje cieľové publikum. Vyzerá to tak, že práve rok 2023 sa bude niesť v tak trochu revolučnom duchu, poďme sa preto v piatich bodoch pozrieť na to, čo môžeme očakávať a ako týmto trendom prispôsobiť marketingové aktivity. 

V hlavnej úlohe umelá inteligencia

Tiež sa vám zdá, že slovné spojenie umelá inteligencia počúvate z každej strany? Rozhodne nie ste sami! Jedným z najsilnejších trendov, ktoré môžeme v tomto roku očakávať, je používanie umelej inteligencie na automatizáciu procesov v rámci online marketingu – od tvorby newsletterov v rámci email marketing kampane cez tvorbu príspevkov na sociálne siete, až po tvorbu iného textového obsahu.

Automatizácia, pri ktorej dokáže byť umelá inteligencia už v súčasnom stave veľmi nápomocná, prináša časovú úsporu, menej námahy a v neposlednom rade aj optimalizáciu procesov. 

Nechajte za seba komunikovať chatbota

Pri využití umelej inteligencie ešte chvíľku zostaňme. Svoje uplatnenie si totiž nachádza aj v prípade chatbotov. Ak ešte stále komunikujete so zákazníkmi priamo a prostredníctvom „živej“ podpory, nie je na tom pochopiteľne nič zlé, no správne nastavený chatbot vám ušetrí množstvo času, ktoré by ste inak venovali odpovediam na opakujúce sa otázky. Vďaka menšiemu návalu sa potom budete mať priestor venovať špecifickejším problémom vašich zákazníkov a tým citeľne vylepšíte úroveň zákazníckeho servisu. 

chatbot

Personalizácia a hyper-zacielenie

Schopnosť personalizovať obsah nie je pochopiteľne žiadnou novinkou, čím lepšie a čím podrobnejšie totiž budete cieliť, tým efektívnejšia bude aj vaša marketingová komunikácia. Ďalším krokom v tomto smere je tzv. hyper-targeting, ktorým je cielenie na základe špecifických kritérií, ako je poloha, záujmy, vek alebo iné demografické údaje. To umožňuje vytvárať doslova na mieru „šitý“ obsah s vysokou relevanciou voči jednotlivým cieľovým skupinám. 

Je to skrátka veľmi podobné, ako aj pri návrhoch stavieb. Rovnako, ako vám Kosi architekti Bratislava navrhnú stavbu a priestor presne podľa vašich predstáv a potrieb, rovnako aj komplexná marketingová stratégia by mala čo najpodrobnejšie zohľadňovať špecifické potreby. 

Krátke videá budú ešte väčší hit

Nie je to tak dávno, čo sociálna sieť Tik Tok začala obsadzovať popredné pozície medzi sociálnymi sieťami a zároveň netrvalo dlho, kým trend krátkych videí začal dobývať aj ostatné platformy. Krátke teda videá teda už zďaleka nie sú iba výsadou Tik Toku, ale nájdete ich aj na Instagrame či YouTube. Ak ste tak doteraz neurobili, tak práve v tomto roku by ste mali zaradiť tvorbu krátkych videí do svojho marketingového mixu. Nemusíte sa pritom nechať odradiť tým, že by vaša tvorba zostala na okraji záujmu, ak tému podáte pútavo, svoju cieľovú skupinu určite oslovíte. 

Možno vás prekvapí, že napríklad na TikToku nájdete pomerne dosť videí do zubárov a rôznych iných lekárov, ktorí odhaľujú tajomstvá svojej profesie a dostáva sa im veľmi veľa pozornosti, a to dokonca aj od tých, ktorí návštevu lekára spravidla odkladajú. Na sociálnych sieťach so svojimi krátkymi videami teda dokážete zabodovať aj ako záchovná stomatológia Bratislava

tvorba reels videi

Posilnite imidž vašej firmy

V záplave rôzneho obsahu je čoraz ťažšie odlíšiť sa, avšak na to, aby sa vám to podarilo môžete stále siahnuť po niektorých metódach z off-line sveta, akou je napríklad potlač na tričká, ktoré nosíte pri práci či milá pozornosť, ktorú vaši zákazníci vôbec neočakávajú, no pomôže im v každodennom živote. Oba svety, teda online a offline, môžete zaujímavým spôsobom prepojiť vlastnou kolekciou oblečenia či módnych doplnkov. Umožnite vašim zákazníkom, aby sa z nich mohli stať vaši fanúšikovia a pomaly ale isto vyšliapnete smerom k tomu, že sa z vás stane love brand.


Foto: elements.envato.com

Tichí zabijaci kanalizácií – prečo oleje nepatria do odtoku

21.11.2024

Zdá sa to ako nevinný zvyk - zvyšky použitého oleja jednoducho vylejete do drezu alebo spláchnete do toalety. No môžete si tým spôsobiť viac škody ako úžitku. Profesionálne služby krtkovania upozorňujú, že sú to tichí zabijaci vašich potrubí. Prečo oleje a tuky nepatria do odtoku?

Vrstvy, ktoré hrejú – ako obliecť zamestnancov v zime

20.11.2024

Pracujete vonku počas zimného obdobia? Správne zvolené a skombinované pracovné oblečenie zabezpečí nevyhnutné pohodlie aj bezpečnosť. Dôležité je, aby spĺňalo bezpečnostné normy, odolávalo nepriaznivým podmienkam a chránilo zdravie vašich zamestnancov. Ako vystrojiť vašich ľudí do zimy?

Zabráňte havárii s kanalizáciou – toto sú 3 dôležité rady

19.11.2024

Obávate sa upchatých drezov a pomaly odtekajúcej vode vo vani? Postarajte sa teda o dobrú kondíciu kanalizácie a potrubí pravidelne. Nie až vtedy, keď vznikne problém. Osvojte si 3 jednoduché pravidlá, ktoré vám pomôžu predchádzať upchatiu a haváriám.

Medzinárodný trestný súd / CPI / ICC /

Medzinárodný trestný súd v Haagu vydal zatykače na Netanjahua, Galanta i veliteľa Hamasu

21.11.2024 13:26, aktualizované: 13:37

Súd zatýkacie rozkazy vydal pre podozrenia z vojnových zločinov.

Sýria Izrael Damask

Pri izraelskom údere na sýrsku Palmýru zahynulo vyše 70 proiránskych bojovníkov

21.11.2024 13:01

Uviedlo to Sýrske pozorovateľské centrum pre ľudské práva.

eskort, polícia, Marian Výborný

Taliansko vydalo na Slovensko muža odsúdeného za vraždu expriateľky

21.11.2024 12:37

Marian Výborný z Revúcej ihneď putoval za mreže.

srbsko, novi sad

V súvislosti s tragédiou na železničnej stanici v Srbsku zadržali 11 osôb

21.11.2024 11:57

Zrútením prístrešku na železničnej stanici v Novom Sade, ku ktorému došlo 1. novembra, si vyžiadalo 15 životov.

blogger

SK blog - miesto, kde nájdete tie najlepšie slovenské spoločnosti na Slovensku. Obľúbené odkazy: krtkovanie-dunajska-streda.sk www.krtkovanie-nitra24.sk uploading.sk overenie-vozidiel.sk www.a-servislipka.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 577
Celková čítanosť: 875891x
Priemerná čítanosť článkov: 1518x

Autor blogu