Každý hovor pod kontrolou – objavte výhody hlasovej komunikácie

Komunikačné platformy, chatboty a emaily patria ku každodennému chodu podniku a komunikácie so zákazníkmi. No stále je veľa zákazníkov, ktorí použijú radšej telefón, či ide o získanie informácií, alebo riešenie problémov. Aké sú možnosti modernej hlasovej komunikácie?

Hlasová komunikácia – viac než len telefonovanie

Prijímanie telefonátov od zákazníkov dnes už nie je len o zdvihnutí telefonátu a pozdrave. Moderné systémy hlasovej komunikácie umožňujú prepojenia s interným systémom spoločnosti a automatickú identifikáciu volaného. Vďaka nej viete presne, kto vám volá a vy sa môžete pripraviť na „personalizovaný“ rozhovor.

Presné záznamy o každom hovore

Rovnako, ako sú pre fakturácie online štandardom prehľadné zoznamy vystavených faktúr, identifikácie a párovanie platieb či prehľad príjmov, pri hlasovej komunikácii sú to výpisy hovorov (prichádzajúcich aj odchádzajúcich) a ich filtrovanie podľa rôznych parametrov.

Zároveň je možné automatické ukladanie hovorov, ktoré sa dajú hneď aj prehrať. Vďaka AI je možné hovory prepisovať a sumarizovať. To všetko pre sledovanie výkonnosti zákazníckej podpory a optimalizáciu procesov.

Prepojenie hlasovej komunikácie s inými systémami

Výhodou moderných systémov hlasovej komunikácie je ich schopnosť integrácie s inými podnikateľskými riešeniami. Spojenie hlasovej komunikácie s CRM systémom či e-shopom zabezpečuje, že informácie o zákazníkovi máte na jednom mieste.

Tak môže telefonický operátor priamo počas hovoru vidieť históriu zákazníka, jeho objednávky a preferencie a ponúknuť mu to, čo potrebuje. Takéto prepojenie zlepšuje zákaznícky zážitok, zvyšuje efektivitu operátorov aj predaje.

Prepnutie stavu operátora

Kvalita systému hlasovej komunikácie sa dá hodnotiť aj podľa pripravenosti na rôzne situácie. Funkcia prepnutia stavu operátora umožňuje telefonistovi napojiť sa na call centrum, ale tiež nastaviť pauzu alebo sa úplne odpojiť.

Sú všetci operátori zaneprázdnení alebo niektorí chýbajú? Aktivuje sa automatický hlasový operátor, ktorý zákazníka nasmeruje na správne oddelenie či poskytne odpoveď na najčastejšie otázky.

Zákazníci tak nemusia dlho čakať na spojenie a podporí sa aj ich spokojnosť s vybavením požiadavky.

Poskytnite vašim klientom kvalitný telefonický zážitok a zjednodušte prácu vašim telefonickým operátorom. Kvalitný systém hlasovej komunikácie sa vám vráti v podobe spokojných zákazníkov a efektívnejšej komunikácie.


Foto: elements.envato.com

Tvorba WooCommerce webu s dôrazom na konverziu a SEO

11.12.2025

Tvorba WooCommerce webu nie je len o peknom dizajne alebo prepojení platobnej brány. Ak chce e-shop skutočne predávať, potrebuje šikovne nastavenú stratégiu, ktorá spája technickú stránku s poriadnou dávkou psychológie. Kombinácia kvalitného SEO a premyslenej konverznej architektúry dokáže urobiť z bežného e-shopu predajný stroj. Presne o tom je aj tento článok. O tom, [...]

Čo sa deje v pokožke pri svrabe a ako to bezpečne riešiť

09.12.2025

Svrab je nepríjemný problém, ktorý mnohí považujú za tému, o ktorej sa radšej mlčí. No pravda je taká, že táto kožná infekcia sa môže objaviť v každej domácnosti bez ohľadu na hygienické návyky. Ak viete, ako svrab funguje pod povrchom pokožky, ľahšie ho rozpoznáte, pochopíte a hlavne sa ho účinne zbavíte. Pokožka vám dáva signály a my vám ukážeme, čo [...]

Význam performance marketingu pre rýchlo rastúce e-commerce značky

08.12.2025

Rýchlosť, s akou dnes rastú online značky, je neuveriteľná. Nové e-shopy pribúdajú ako huby po daždi a konkurencia je tvrdšia než kedykoľvek predtým. Čo teda odlišuje úspešné značky od tých, ktoré len ticho zapadnú prachom internetu? Jedným z kľúčových faktorov, ktorý dokáže rozhodnúť o úspechu alebo neúspechu, je práve performance marketing. Aj keď to znie [...]

fico

Fico je politicky šokovaný Pellegriniho vetom. Rozhodnutie o Kováčikovi je podľa premiéra atómová bomba

13.12.2025 13:16, aktualizované: 15:02

Podľa Fica má hlava štátu okrem práva veta aj povinnosť rešpektovať realitu a zločiny, ktoré sa diali v minulosti.

Archív / Dokument / Spis /

Prenasledovali odporcov komunistického režimu. Ústav pamäti národa zverejnil mená ďalších vyšetrovateľov ŠtB

13.12.2025 12:41

Nový zoznam príslušníkov ŠtB obsahuje 82 mien z krajských útvarov vyšetrovania a Správy vyšetrovania ŠtB MV SSR. Dvanásť z nich je zverejnených prvýkrát.

koláž Peter Helexa a vlak

Zrážky vlakov, poškodené trate aj rozpadajúce sa stanice. Odvolaný riaditeľ železníc Helexa: Aj jeden incident je priveľa

13.12.2025 11:00

V rozhovore odvolaný riaditeľ ZSSK Peter Helexa opisuje najvážnejšie problémy železníc, úspechy dopravcu aj čo nestihol dokončiť

USS Gerald R. Ford

WSJ: USA zabavili časť nákladu lode mieriacej z Číny do Iránu

13.12.2025 09:00

Niekoľko týždňov stará operácia podľa The Wall Street Journal ukazuje, že Trumpova administratíva používa na mori agresívnejšie postupy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 747
Celková čítanosť: 1306214x
Priemerná čítanosť článkov: 1749x

Autor blogu