Každý hovor pod kontrolou – objavte výhody hlasovej komunikácie

Komunikačné platformy, chatboty a emaily patria ku každodennému chodu podniku a komunikácie so zákazníkmi. No stále je veľa zákazníkov, ktorí použijú radšej telefón, či ide o získanie informácií, alebo riešenie problémov. Aké sú možnosti modernej hlasovej komunikácie?

Hlasová komunikácia – viac než len telefonovanie

Prijímanie telefonátov od zákazníkov dnes už nie je len o zdvihnutí telefonátu a pozdrave. Moderné systémy hlasovej komunikácie umožňujú prepojenia s interným systémom spoločnosti a automatickú identifikáciu volaného. Vďaka nej viete presne, kto vám volá a vy sa môžete pripraviť na „personalizovaný“ rozhovor.

Presné záznamy o každom hovore

Rovnako, ako sú pre fakturácie online štandardom prehľadné zoznamy vystavených faktúr, identifikácie a párovanie platieb či prehľad príjmov, pri hlasovej komunikácii sú to výpisy hovorov (prichádzajúcich aj odchádzajúcich) a ich filtrovanie podľa rôznych parametrov.

Zároveň je možné automatické ukladanie hovorov, ktoré sa dajú hneď aj prehrať. Vďaka AI je možné hovory prepisovať a sumarizovať. To všetko pre sledovanie výkonnosti zákazníckej podpory a optimalizáciu procesov.

Prepojenie hlasovej komunikácie s inými systémami

Výhodou moderných systémov hlasovej komunikácie je ich schopnosť integrácie s inými podnikateľskými riešeniami. Spojenie hlasovej komunikácie s CRM systémom či e-shopom zabezpečuje, že informácie o zákazníkovi máte na jednom mieste.

Tak môže telefonický operátor priamo počas hovoru vidieť históriu zákazníka, jeho objednávky a preferencie a ponúknuť mu to, čo potrebuje. Takéto prepojenie zlepšuje zákaznícky zážitok, zvyšuje efektivitu operátorov aj predaje.

Prepnutie stavu operátora

Kvalita systému hlasovej komunikácie sa dá hodnotiť aj podľa pripravenosti na rôzne situácie. Funkcia prepnutia stavu operátora umožňuje telefonistovi napojiť sa na call centrum, ale tiež nastaviť pauzu alebo sa úplne odpojiť.

Sú všetci operátori zaneprázdnení alebo niektorí chýbajú? Aktivuje sa automatický hlasový operátor, ktorý zákazníka nasmeruje na správne oddelenie či poskytne odpoveď na najčastejšie otázky.

Zákazníci tak nemusia dlho čakať na spojenie a podporí sa aj ich spokojnosť s vybavením požiadavky.

Poskytnite vašim klientom kvalitný telefonický zážitok a zjednodušte prácu vašim telefonickým operátorom. Kvalitný systém hlasovej komunikácie sa vám vráti v podobe spokojných zákazníkov a efektívnejšej komunikácie.


Foto: elements.envato.com

Ako pripraviť doma hamburger, ktorý chutí lepšie než z fast foodu

04.12.2025

Pripraviť si doma skutočne chutný hamburger nie je žiadna veda, no chce to trochu starostlivosti, kvalitné suroviny a chuť experimentovať. Ak ste doteraz verili, že ten najlepší burger dostanete len v prevádzke s rýchlym občerstvením, tento článok vás presvedčí o opaku. Domáci hamburger môžete doladiť podľa vlastnej chuti, použiť čerstvé a poctivé suroviny a vytvoriť [...]

Ako digitálna agentúra v Bratislave pomáha lokálnym značkám rásť

03.12.2025

Dobrý nápad a poctivo vybudovaná značka dnes nestačia. Lokálne podniky v Bratislave čelia silnej konkurencii, rýchlemu technologickému vývoju a neustále sa meniacemu správaniu zákazníkov. Práve preto čoraz viac značiek hľadá pomoc u digitálnych agentúr. Tie im totiž prinášajú nielen know-how, ale aj reálne výsledky, ktoré sa odzrkadľujú na raste, viditeľnosti aj [...]

Správa sociálnych sietí ako súčasť výkonnostného marketingu

28.11.2025

Marketing sa mení rýchlejšie než ročné obdobia a kto nechytí správnu vlnu, môže rýchlo zaostať. Jednou z najsilnejších zbraní súčasného marketingového sveta je dobre nastavená správa sociálnych sietí. Už to nie je len o lajkoch a zdieľaniach, ide o systematickú prácu, ktorá podporuje rast značky, prináša konverzie a dosahuje konkrétne výsledky. Práve spojenie [...]

polícia diaľnica rýchlostná cesta

Rýchlostná cesta R1 je pri vstupe do Banskej Bystrice pre nehodu uzavretá

05.12.2025 15:13

Na rýchlostnej ceste pred Banskou Bystricou v smere zo Zvolena mal podľa Zelenej vlny STVR havarovať kamión, ktorý strhol portálovú značku nad cestou.

injekcia, inzulín, cukrovka, diabetes

Od januára 2027 sa skončí dovoz viacerých foriem inzulínu do SR

05.12.2025 15:06, aktualizované: 15:27

Dôvodom je globálne ukončenie ich výroby, ktoré sa bude týkať aj ostatných európskych krajín.

Meloniová, Pellegrini

Prezident Pellegrini sa v Ríme stretol s talianskou premiérkou Meloniovou

05.12.2025 14:51

Slovenský prezident vyzdvihol postoje talianskej premiérky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 743
Celková čítanosť: 1292136x
Priemerná čítanosť článkov: 1739x

Autor blogu