Každý hovor pod kontrolou – objavte výhody hlasovej komunikácie

Komunikačné platformy, chatboty a emaily patria ku každodennému chodu podniku a komunikácie so zákazníkmi. No stále je veľa zákazníkov, ktorí použijú radšej telefón, či ide o získanie informácií, alebo riešenie problémov. Aké sú možnosti modernej hlasovej komunikácie?

Hlasová komunikácia – viac než len telefonovanie

Prijímanie telefonátov od zákazníkov dnes už nie je len o zdvihnutí telefonátu a pozdrave. Moderné systémy hlasovej komunikácie umožňujú prepojenia s interným systémom spoločnosti a automatickú identifikáciu volaného. Vďaka nej viete presne, kto vám volá a vy sa môžete pripraviť na „personalizovaný“ rozhovor.

Presné záznamy o každom hovore

Rovnako, ako sú pre fakturácie online štandardom prehľadné zoznamy vystavených faktúr, identifikácie a párovanie platieb či prehľad príjmov, pri hlasovej komunikácii sú to výpisy hovorov (prichádzajúcich aj odchádzajúcich) a ich filtrovanie podľa rôznych parametrov.

Zároveň je možné automatické ukladanie hovorov, ktoré sa dajú hneď aj prehrať. Vďaka AI je možné hovory prepisovať a sumarizovať. To všetko pre sledovanie výkonnosti zákazníckej podpory a optimalizáciu procesov.

Prepojenie hlasovej komunikácie s inými systémami

Výhodou moderných systémov hlasovej komunikácie je ich schopnosť integrácie s inými podnikateľskými riešeniami. Spojenie hlasovej komunikácie s CRM systémom či e-shopom zabezpečuje, že informácie o zákazníkovi máte na jednom mieste.

Tak môže telefonický operátor priamo počas hovoru vidieť históriu zákazníka, jeho objednávky a preferencie a ponúknuť mu to, čo potrebuje. Takéto prepojenie zlepšuje zákaznícky zážitok, zvyšuje efektivitu operátorov aj predaje.

Prepnutie stavu operátora

Kvalita systému hlasovej komunikácie sa dá hodnotiť aj podľa pripravenosti na rôzne situácie. Funkcia prepnutia stavu operátora umožňuje telefonistovi napojiť sa na call centrum, ale tiež nastaviť pauzu alebo sa úplne odpojiť.

Sú všetci operátori zaneprázdnení alebo niektorí chýbajú? Aktivuje sa automatický hlasový operátor, ktorý zákazníka nasmeruje na správne oddelenie či poskytne odpoveď na najčastejšie otázky.

Zákazníci tak nemusia dlho čakať na spojenie a podporí sa aj ich spokojnosť s vybavením požiadavky.

Poskytnite vašim klientom kvalitný telefonický zážitok a zjednodušte prácu vašim telefonickým operátorom. Kvalitný systém hlasovej komunikácie sa vám vráti v podobe spokojných zákazníkov a efektívnejšej komunikácie.


Foto: elements.envato.com

Kedy sa oplatí sledovať výpredaj pracovných odevov a ako nakupovať efektívne

05.12.2025

Ak sa pohybujete v remesle, stavebníctve, skladoch či v akejkoľvek profesii, kde je pracovné oblečenie nevyhnutnosťou, určite ste sa už zamysleli, ako na ňom čo-to ušetriť. Kvalitné pracovné odevy nie sú práve najlacnejšia položka a niekedy dokážu poriadne zaťažiť peňaženku. Práve preto je rozumné sledovať výpredaje a nakupovať s rozumom. No kedy je ten správny čas [...]

Ako pripraviť doma hamburger, ktorý chutí lepšie než z fast foodu

04.12.2025

Pripraviť si doma skutočne chutný hamburger nie je žiadna veda, no chce to trochu starostlivosti, kvalitné suroviny a chuť experimentovať. Ak ste doteraz verili, že ten najlepší burger dostanete len v prevádzke s rýchlym občerstvením, tento článok vás presvedčí o opaku. Domáci hamburger môžete doladiť podľa vlastnej chuti, použiť čerstvé a poctivé suroviny a vytvoriť [...]

Ako digitálna agentúra v Bratislave pomáha lokálnym značkám rásť

03.12.2025

Dobrý nápad a poctivo vybudovaná značka dnes nestačia. Lokálne podniky v Bratislave čelia silnej konkurencii, rýchlemu technologickému vývoju a neustále sa meniacemu správaniu zákazníkov. Práve preto čoraz viac značiek hľadá pomoc u digitálnych agentúr. Tie im totiž prinášajú nielen know-how, ale aj reálne výsledky, ktoré sa odzrkadľujú na raste, viditeľnosti aj [...]

koláž, fotky, mReportér

Toľko snehu im môže závidieť celé Slovensko. Ľudia pri malebnej dedinke sa zobudili do rozprávkového rána

06.12.2025 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Lunik IX tragicky poziar  8

Dve deti prišli o život, 14 ľudí prišlo o strechu nad hlavou: Tragédia spred mesiaca na Luníku IX stále rezonuje

06.12.2025 05:00

Tam, kde stáli príbytky, je zhorenisko a pietne miesto na pamiatku dvoch detí, ktoré prišli o život.

ČESKO SR MR PR CLINTON SUMMIT V4

Jeszenszky: Výsledky volieb v Maďarsku určia budúcnosť celej strednej Európy. A Babiš? Nebude ako Fico, je múdrejší

05.12.2025 23:30

Viktor Orbán je veľmi talentovaný politik. Maďarsko však zaviedol na mimoriadne „zradnú cestu“.

Germany Military Protest

Tisíce nemeckých školákov protestovalo proti zákonu o vojenskej službe

05.12.2025 23:06

Kvôli „školskému štrajku proti povolávaniu“ mnoho z nich vynechalo vyučovanie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 744
Celková čítanosť: 1294202x
Priemerná čítanosť článkov: 1740x

Autor blogu