Vyhadzujete peniaze za PPC zbytočne? 5 varovných signálov

ppc kampane

Rozhodli ste sa pre poriadnu PPC kampaň, ale výsledky vašej Google reklamy sú mizerné? Pýtate sa, čo sa deje? Možno je to neefektívna stratégia, možno nedostatočná spolupráca so správcom PPC. Čo všetko môže signalizovať, že je čas na rýchlu zmenu PPC kampane alebo agentúry?

1. PPC kampaň bez zmien

Vaša PPC kampaň beží už pár mesiacov, ale výsledky stagnujú? Správa PPC kampaní zahŕňa pravidelné optimalizácie a prispôsobovanie sa aktuálnym trendom a meniacim sa požiadavkám zákazníkov.

Rovnaké kľúčové slová, rovnaký formát len textových reklám, rovnaké cieľové publiká – potom je jasné, prečo vaša Google Ads kampaň neprináša očakávané zisky podľa vašich cieľov a potrieb.

2. Nezaujímavá landing page

PPC reklama môže byť skvelá. No ak je webová stránka, na ktorú reklama odkazuje, nezaujímavá alebo nekorešponduje s obsahom reklamy, vaša kampaň nie je úspešná.

Ak majú zákazníci problém orientovať sa na stránke, nie je pre nich dostatočne odborná a nevyvoláva pocit dôvery, originálna PPC kampaň neprinesie želané výsledky. Rovnako, ako sa rekonštrukcie bytov odvíjajú od plánov a potrieb majiteľov, vaša landing page či podstránka musí byť v súlade s vaším cieľom kampane.

3. Rovnaké kľúčové slová

Ani náhodou. Vy potrebujete pravidelné aktualizácie skupín kľúčových slov, ich obmeny a výber len tých najrelevantnejších pre danú PPC kampaň.

Sledujte výkonnosť vybraných kľúčových slov, aby ste zabezpečili, že vaše peniaze za PPC reklamu prinášajú optimálne výsledky.

Špeciálny tip: Skontrolujte si, či máte nastavené aj negatívne kľúčové slová. Teda tie, pri ktorých nechcete, aby sa reklama zobrazila.

4. Chýba vám pravidelná správa

Neviete, koľko ľudí kliklo na vašu reklamu, aké sú konverzie, aké sú náklady? Transparentnosť je základom dôvery. Ak nevidíte pravidelné správy a prehľadné štatistiky o tom, ako funguje vaša PPC kampaň, nemôžete sa efektívne rozhodnúť, aké zmeny a vylepšenia si vyžaduje.

5. Viazanosť na jediný typ reklamy

V PPC kampaniach je možné využívať rôzne druhy reklám – textové, obrázkové, video reklamy či responzívne reklamy. Každý formát má svoje výhody a možnosti oslovenia rôznych cieľových skupín.

Prečo váš správca PPC kampane uprednostňuje len jeden typ formátu reklamy? Opýtajte sa hneď na ďalšie možnosti.

Našli sme možnú „brzdu“ vašich PPC reklám? Neváhajte to zmeniť, lebo za úspechom vašich Google reklám je partnerská spolupráca a neustála optimalizácia (aj prebiehajúcich) kampaní.

Foto: elements.envato.com

Ako pripraviť doma hamburger, ktorý chutí lepšie než z fast foodu

04.12.2025

Pripraviť si doma skutočne chutný hamburger nie je žiadna veda, no chce to trochu starostlivosti, kvalitné suroviny a chuť experimentovať. Ak ste doteraz verili, že ten najlepší burger dostanete len v prevádzke s rýchlym občerstvením, tento článok vás presvedčí o opaku. Domáci hamburger môžete doladiť podľa vlastnej chuti, použiť čerstvé a poctivé suroviny a vytvoriť [...]

Ako digitálna agentúra v Bratislave pomáha lokálnym značkám rásť

03.12.2025

Dobrý nápad a poctivo vybudovaná značka dnes nestačia. Lokálne podniky v Bratislave čelia silnej konkurencii, rýchlemu technologickému vývoju a neustále sa meniacemu správaniu zákazníkov. Práve preto čoraz viac značiek hľadá pomoc u digitálnych agentúr. Tie im totiž prinášajú nielen know-how, ale aj reálne výsledky, ktoré sa odzrkadľujú na raste, viditeľnosti aj [...]

Správa sociálnych sietí ako súčasť výkonnostného marketingu

28.11.2025

Marketing sa mení rýchlejšie než ročné obdobia a kto nechytí správnu vlnu, môže rýchlo zaostať. Jednou z najsilnejších zbraní súčasného marketingového sveta je dobre nastavená správa sociálnych sietí. Už to nie je len o lajkoch a zdieľaniach, ide o systematickú prácu, ktorá podporuje rast značky, prináša konverzie a dosahuje konkrétne výsledky. Práve spojenie [...]

SR MZVEZ Blanár Ukrajina Sybiha Generálny konzulát otvorenie

Blanár a Sybiha otvorili v Prešove Generálny konzulát Ukrajiny

05.12.2025 16:45

Slovenský minister v príhovore vyjadril solidaritu s trpiacim ukrajinským ľudom.

kotlár

Iniciatíva Lekári nahlas vyzýva premiéra, aby odvolal Kotlára z funkcie

05.12.2025 16:39

Skritizovali Kotlárove vyjadrenia o tom, že krv ľudí očkovaných proti ochoreniu COVID-19 je nepoužiteľná.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Zlatníctvo v centre Košíc prepadol vo štvrtok ozbrojený lupič

05.12.2025 16:22

Policajný vyšetrovateľ začal trestné stíhanie pre zločin lúpeže.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 743
Celková čítanosť: 1292343x
Priemerná čítanosť článkov: 1739x

Autor blogu