Čo ovládne stratégie v marketingu 2025? Aj títo 3 veľkí hráči

Rok 2024 sa končí a marketéri z celého sveta sa už teraz sústreďujú na trendy marketigungu 2025. Čo je dôležité rešpektovať pri stanovení predajných stratégií? Rastúce využívanie umelej inteligencie, zdokonaľovanie nástrojov Google Ads či význam videoreklám výrazne ovplyvňuje obsah a zloženie marketingových stratégií v rôznych oblastiach ecommerce. Čo teda očakávať v roku 2025?

Veľký zásah umelej inteligencie (AI)

Umelá inteligencia skokovo mení spôsob pre stratégie v marketingu. Predovšetkým sa využívajú na vytváranie personalizovaných kampaní a obsahu.

Vďaka analýze obrovského množstva spotrebiteľských dát dokáže AI rozpoznať vzory a trendy a dokáže prevídať, čo cieľové skupiny zaujíma.

Je teda isté, že v roku 2025 sa AI bude ešte viac integrovať do marketingových kampaní.

Google Ads reklama a vplyv AI

Google Ads ako jednu z najpopulárnejších platforiem pre online reklamu výrazne ovplyvňujú možnosti umelej inteligencie (AI).

AI bude zohrávať podstatnú úlohu pri zlepšovaní cielenej reklamy a optimalizácii kampaní. Vďaka tomu sa Google Ads reklama bude zameriavať na pokročilé zacielenie na publikum a segmentáciu pre oslovenie správnych ľudí v správnom čase.

Dôležitá je pravidelná optimalizácia kľúčových slov a hľadaných výrazov, používanie long-tail kľúčových slov, pre zacielenie na špecifické publikum či experimentovanie s voľnou zhodou a frázovou zhodou.

Úspech krátkej videoreklamy

Pre upútanie pozornosti bude mať naďalej význam krátky a úderný video obsah. Je dobré zohľadniť priemerný rozsah pozornosti zákazníkov, ktorý je na úrovni 8 sekúnd.

Ak má byť video obsah príťažlivý, musí spájať informácie so zábavou a vyvolať emócie. Preto sú krátke videá ideálne na rýchle doručenie hlavného posolstva, čo zodpovedá dnešnému sklonu ľudí konzumovať obsah rýchlo a v malých dávkach.

Dynamiku obsahu môžu podporiť špecifické funkcie vybraných platforiem ako TikTok alebo nástroje na úpravu Instagram Reels.

Marketing v roku 2025 sa javí ako dynamický a poháňaný technológiami. Samozrejme, súvisí so spotrebiteľskými trendmi, ku ktorým patrí rýchly rast nakupovania cez sociálne siete a pomocou mobilných zariadení.


Foto elements.envato.com

Nebehajte v horúcom lete v zlej obuvi – ako na správnu pracovnú obuv

27.06.2025

Letné horúčavy dávajú nohám pri práci vonku poriadne zabrať. V zlej pracovnej obuvi riskujete potenie, únavu a tiež zranenia. Nestačí, aby ste mali pevné topánky - musia aj vetrať, tlmiť a chrániť. Ako si správne vybrať pracovnú obuv, s ktorou budete na stavbe v pohodlí a bezpečí?

Slováci v zahraničí – zvládnite úrady s ľahkosťou

26.06.2025

Dostali ste lukratívnu pracovnú ponuku v zahraničí? Ako ste nachystaní na administratívu v cudzine? Spoznajte 4 dôležité veci, ktoré vám uľahčia novú pracovnú skúsenosť a zaistia i prilepšenie rodinného rozpočtu.

Prečo je rýchlosť vášho e-shopu kľúčová? Rady tvorcov e-shopu

25.06.2025

Stratili ste niekedy trpezlivosť pri načítaní webovej stránky a jednoducho ste ju zavreli? Vaši zákazníci robia to isté. V digitálnom svete rozhoduje rýchlosť a rýchle načítanie vášho e-shopu je absolútna nutnosť. Spoznajte 3 konkrétne dôvody, prečo vymeniť pomalú webovú stránku za rýchlejšiu alternatívu.

Chodnik korunami stromov, Bachledka, mReportér

Chodník medzi oblakmi: Takto vyzerá slovenský výhľad svetovej úrovne

17.07.2025 05:00

Zábery zachytil mReportér Tomáš Tomiš.

tomorrowland požiar

Hlavné pódium festivalu Tomorrowland dva dni pred začiatkom zničil obrovský požiar

16.07.2025 22:07

Nie je dosiaľ zrejmé, ako požiar ovplyvní priebeh jedného z najväčších hudobných festivalov.

Levente Magyar, Jacek Śladewski

Poľsko natrvalo odvolalo svojho veľvyslanca z Budapešti

16.07.2025 21:46

Budapešť považuje tento krok za prechodný stav, ktorý nepokazí historické priateľstvo medzi Maďarmi a Poliakmi.

hasiči, požiar

V Trstenej horela kotolňa hotela, zranili sa dve osoby

16.07.2025 20:16

Jedna osoba bola intoxikovaná splodinami horenia a druhá utrpela popáleniny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 686
Celková čítanosť: 1125170x
Priemerná čítanosť článkov: 1640x

Autor blogu