Komunikačné platformy, chatboty a emaily patria ku každodennému chodu podniku a komunikácie so zákazníkmi. No stále je veľa zákazníkov, ktorí použijú radšej telefón, či ide o získanie informácií, alebo riešenie problémov. Aké sú možnosti modernej hlasovej komunikácie?
Hlasová komunikácia – viac než len telefonovanie
Prijímanie telefonátov od zákazníkov dnes už nie je len o zdvihnutí telefonátu a pozdrave. Moderné systémy hlasovej komunikácie umožňujú prepojenia s interným systémom spoločnosti a automatickú identifikáciu volaného. Vďaka nej viete presne, kto vám volá a vy sa môžete pripraviť na „personalizovaný“ rozhovor.
Presné záznamy o každom hovore
Rovnako, ako sú pre fakturácie online štandardom prehľadné zoznamy vystavených faktúr, identifikácie a párovanie platieb či prehľad príjmov, pri hlasovej komunikácii sú to výpisy hovorov (prichádzajúcich aj odchádzajúcich) a ich filtrovanie podľa rôznych parametrov.
Zároveň je možné automatické ukladanie hovorov, ktoré sa dajú hneď aj prehrať. Vďaka AI je možné hovory prepisovať a sumarizovať. To všetko pre sledovanie výkonnosti zákazníckej podpory a optimalizáciu procesov.
Prepojenie hlasovej komunikácie s inými systémami
Výhodou moderných systémov hlasovej komunikácie je ich schopnosť integrácie s inými podnikateľskými riešeniami. Spojenie hlasovej komunikácie s CRM systémom či e-shopom zabezpečuje, že informácie o zákazníkovi máte na jednom mieste.
Tak môže telefonický operátor priamo počas hovoru vidieť históriu zákazníka, jeho objednávky a preferencie a ponúknuť mu to, čo potrebuje. Takéto prepojenie zlepšuje zákaznícky zážitok, zvyšuje efektivitu operátorov aj predaje.
Prepnutie stavu operátora
Kvalita systému hlasovej komunikácie sa dá hodnotiť aj podľa pripravenosti na rôzne situácie. Funkcia prepnutia stavu operátora umožňuje telefonistovi napojiť sa na call centrum, ale tiež nastaviť pauzu alebo sa úplne odpojiť.
Sú všetci operátori zaneprázdnení alebo niektorí chýbajú? Aktivuje sa automatický hlasový operátor, ktorý zákazníka nasmeruje na správne oddelenie či poskytne odpoveď na najčastejšie otázky.
Zákazníci tak nemusia dlho čakať na spojenie a podporí sa aj ich spokojnosť s vybavením požiadavky.
Poskytnite vašim klientom kvalitný telefonický zážitok a zjednodušte prácu vašim telefonickým operátorom. Kvalitný systém hlasovej komunikácie sa vám vráti v podobe spokojných zákazníkov a efektívnejšej komunikácie.
Foto: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty