Chcete, aby váš biznis zažiaril na internete? Predstavte si, že váš e-shop je 24-hodinový obchodník, ktorý uspokojí potreby vašich zákazníkov kedykoľvek. Profesionálna tvorba e-shopov vám otvorí dvere do sveta nečakaných možností. Ale pozor! Výber správneho partnera je kľúčový.
Nechajte hovoriť skúsenosti a klientov
Pri hodnotení ponúk tvorcov e-commerce zakotvíme častokrát pri cene. Porovnanie cien však rozhodne nie je kľúčovým kritériom, podľa ktorého sa rozhodnite.
Poďte na to inak. Začnite preskúmaním relevantných skúseností a kvality portfólia. Vyžiadajte si ukážky prác rôzneho rozsahu a klientov z rôznych odvetví. Pozrite si prípadové štúdie, ktorým sa venovali a aké výsledky reálne dosiahli. Nebojte sa vypýtať referencie od zákazníkov a prečítať recenzie na internetových stránkach.
Počúvajú vaše predstavy alebo presadzujú osvedčené postupy?
Ako sa vám páči komunikácia od vášho oslovenia až po vypracovanie cenovej ponuky? Zaujímajú sa o vaše ciele a predstavy? Pýtajú sa na podrobnosti a vaše očakávania spolupráce? Poskytujú dostatok vysvetľujúcich odpovedí?
Všímajte si, ako prejavujú záujem o vaše obchodné ciele a potreby e-shopu. Vynikajúcim znakom je ochota i schopnosť pochopiť vaše špecifiká a navrhnúť proaktívne a kreatívne riešenia vašej situácie.
Sú odborníci a technologickí maniaci?
Profesionálna tvorba e-shopov je komplexná služba, ktorá zahŕňa nielen vytvorenie a samotný dizajn, ale aj optimalizáciu pre vyhľadávače, správu obsahu, online marketing, sociálne média a reklamné kampane.
Preverte si hĺbku znalostí e-commerce platforiem a sledovanie i aplikáciu najnovších trendov v rámci ich práce.
Po spustení e-shopu by vám správca e-shopu mal poskytnúť potrebnú podporu a školenia.
Akú hodnotu dostanete za danú cenu?
Keď dostanete cenovú ponuku, zamerajte sa na hodnotu, teda komplex všetkých služieb a aktivít, ktoré sú v nej zahrnuté. Požiadajte tvorcu e-shopu o vysvetlenia a podrobné informácie k uvedenej cene.
Agentúra by mala poskytnúť jasné a priame informácie o svojich službách, tarifách a dodatočných poplatkoch. Výhodou je flexibilita cenovej politiky, ktorá vychádza z individuálnych potrieb a rozpočtu klienta.
Na výber profesionálneho tvorcu e-shopu si nechajte dostatok času. Vyhnite sa bežným chybám, ako je výber na základe najnižšej ceny, nedostatočný výskum a overenie referencií, slabé definovanie cieľov a očakávaní či ignorovanie komunikačnej nezhody.
Spolupráca s e-commerce tvorcom je dlhodobá záležitosť a prvé pozitívne výsledky pri efektívnom fungovaní sa môžu dostaviť po 3 až 6 mesiacoch.
Foto elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty