Google Ads: Prečo vás (potenciálni) zákazníci ignorujú?

Prečo vaše Google Ads nemajú výsledky, ktoré očakávate? Skúšate rôzne taktiky, ale bez úspechov? Odhaľte časté príčiny, prečo vaše reklamy nefungujú podľa vašich želaní.

Posvieťte si na kľúčové slová

Pri Google Ads platí ako jedno z prvých jasné pravidlo – správne kľúčové slová, úspešná kampaň.

Ak ste však podcenili výber kľúčových slov, vaša reklama sa nebude zobrazovať dostatočne efektívne. Či nastavujete Google Ads pre špičkové reproduktory YG Acoustic, alebo pre záhradkárske potreby, precízne vyberte kľúčové slová s vysokým objemom vyhľadávania u vašich (potenciálnych) klientov.

Tip odborníkov: Pre stanovenie vhodných kľúčových slov si pomôžte nástrojmi na plánovanie kľúčových slov práve pre vašu cieľovú skupinu.

Ďalším dôvodom môžu byť zamietnuté kľúčové slová s ohľadom na stanovené kritériá a pravidlá Google pre inzerciu.

Skontrolujte text reklamy

Text, ktorý prezentuje váš produkt, je podstatný. Môžete mať unikátny produkt alebo službu, ale pokiaľ nie je text reklamy pútavý, presvedčivý a vhodný pre cieľovú skupinu, potom nečakajte žiadne veľké úspechy.

Bojujete s vytvorením textu Google reklamy pre napríklad pleťový krém Transparent lab alebo bieliace pásiky na zuby? Prečítajte si niekoľko dobrých odporúčaní, pričom myslite na relevantnosť, menej špecifických znakov a menej veľkých písmen.

Zamerajte sa na mieru prekliku

Ak je miera prekliku (CTR) nízka, Google môže obmedziť zobrazenia vašej reklamy. Hľadajte odpovede na otázku, prečo na vás neklikajú. Nie je reklama dostatočne atraktívna? Ako vnímajú klienti titulok, popis a štýl písania?

Všetky uvedené dôvody máte vyladené a fungujú? Tak skúmajte ďalej. Niekedy to môže byť aj taká banalita, ako nezrealizovaná platba za reklamu. Inokedy to môže byť aj obsah a atraktivita vstupnej webovej stránky.

Prešli ste všetky možnosti a vaša Google reklama stále nepodporuje predaje? Môžete sa obrátiť na odborníkov na správu Google Ads a spoločne nájsť správne riešenie.


Zdroj obrázkov: elements.envato.com

Zbavte sa povinností – 3 jednoduché triky, ako získať viac času

23.01.2025

S novým rokom prichádzajú nové povinnosti. Niektoré sa každoročne opakujú, iné vznikajú pod tlakom klientov a vašich plánov obratu. Účtovné závierky, daňové priznania, rozšírenie služieb, podpora nových projektov – kde na to vziať čas a energiu? Odhoďte obavy. Spoznajte 3 tipy, ktoré vám uľahčia administratívu aj podporu predaja.

Nefunguje vám Google Ads? Dôvodom môže byť vstupná stránka

22.01.2025

Trápia vás nízke konverzie, aj keď investujete do Google Ads? Možno je problém hlbšie, než sa zdá. Slabé vstupné stránky môžu veľmi ľahko zničiť vašu reklamnú kampaň. Hľadajte možnosti optimalizácie e-shopu - vhodným riešením je audit e-commerce.

Objavte nekonečný svet bioklimatických pergol – jar sa blíži

21.01.2025

Plánujete na jar s výstavbou terasy? Potrebuje vaša terasa rekonštrukciu? Objavte výhody bioklimatických pergol – inovatívnych riešení a nekonečných možností vašej vonkajšej oázy pokoja. Spoznajte 4 podstatné výhody bioklimatických pergol na vytvorenie útulného priestoru pre relaxáciu a zábavu - na čerstvom vzduchu celoročne.

hacker

Proti Slovensku prebieha ďalší masívny kybernetický útok

24.01.2025 15:32

Bližšie informácie majú k tejto téme poskytnúť premiér Fico a minister zdravotníctva Šaško.

Libanon Hizballáh Izrael operácie pozemné zóny hranica

Izrael nedokončí sťahovanie z Libanonu v stanovenej lehote

24.01.2025 15:31

Libanonský prezident vyhlásil, že Izrael sa musí siahnuť z juhu Libanonu do stanoveného termínu, ktorý uplynie 26. januára.

Robert Fico

Ficovi posielajú otvorený list už aj akademici. Varujú pred úpadkom štátu, majú osem požiadaviek

24.01.2025 14:59

V liste tvrdia, že vláda oberá krajinu o budúcnosť, varuje pred úpadkom štátu či odchodom mladých ľudí do zahraničia.

Michal Šimečka

Progresívci rozbiehajú kampaň „Nedovolíme im to!" proti úvahám o vystúpení krajiny z EÚ

24.01.2025 13:17

Reaguje tým na vyjadrenie Tibora Gašpara, ktorý pred týždňom pripustil možnosť odchodu Slovenska z EÚ.