Prečo vaše Google Ads nemajú výsledky, ktoré očakávate? Skúšate rôzne taktiky, ale bez úspechov? Odhaľte časté príčiny, prečo vaše reklamy nefungujú podľa vašich želaní.
Posvieťte si na kľúčové slová
Pri Google Ads platí ako jedno z prvých jasné pravidlo – správne kľúčové slová, úspešná kampaň.
Ak ste však podcenili výber kľúčových slov, vaša reklama sa nebude zobrazovať dostatočne efektívne. Či nastavujete Google Ads pre špičkové reproduktory YG Acoustic, alebo pre záhradkárske potreby, precízne vyberte kľúčové slová s vysokým objemom vyhľadávania u vašich (potenciálnych) klientov.
Tip odborníkov: Pre stanovenie vhodných kľúčových slov si pomôžte nástrojmi na plánovanie kľúčových slov práve pre vašu cieľovú skupinu.
Ďalším dôvodom môžu byť zamietnuté kľúčové slová s ohľadom na stanovené kritériá a pravidlá Google pre inzerciu.
Skontrolujte text reklamy
Text, ktorý prezentuje váš produkt, je podstatný. Môžete mať unikátny produkt alebo službu, ale pokiaľ nie je text reklamy pútavý, presvedčivý a vhodný pre cieľovú skupinu, potom nečakajte žiadne veľké úspechy.
Bojujete s vytvorením textu Google reklamy pre napríklad pleťový krém Transparent lab alebo bieliace pásiky na zuby? Prečítajte si niekoľko dobrých odporúčaní, pričom myslite na relevantnosť, menej špecifických znakov a menej veľkých písmen.
Zamerajte sa na mieru prekliku
Ak je miera prekliku (CTR) nízka, Google môže obmedziť zobrazenia vašej reklamy. Hľadajte odpovede na otázku, prečo na vás neklikajú. Nie je reklama dostatočne atraktívna? Ako vnímajú klienti titulok, popis a štýl písania?
Všetky uvedené dôvody máte vyladené a fungujú? Tak skúmajte ďalej. Niekedy to môže byť aj taká banalita, ako nezrealizovaná platba za reklamu. Inokedy to môže byť aj obsah a atraktivita vstupnej webovej stránky.
Prešli ste všetky možnosti a vaša Google reklama stále nepodporuje predaje? Môžete sa obrátiť na odborníkov na správu Google Ads a spoločne nájsť správne riešenie.
Zdroj obrázkov: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty