Google Ads: Prečo vás (potenciálni) zákazníci ignorujú?

Prečo vaše Google Ads nemajú výsledky, ktoré očakávate? Skúšate rôzne taktiky, ale bez úspechov? Odhaľte časté príčiny, prečo vaše reklamy nefungujú podľa vašich želaní.

Posvieťte si na kľúčové slová

Pri Google Ads platí ako jedno z prvých jasné pravidlo – správne kľúčové slová, úspešná kampaň.

Ak ste však podcenili výber kľúčových slov, vaša reklama sa nebude zobrazovať dostatočne efektívne. Či nastavujete Google Ads pre špičkové reproduktory YG Acoustic, alebo pre záhradkárske potreby, precízne vyberte kľúčové slová s vysokým objemom vyhľadávania u vašich (potenciálnych) klientov.

Tip odborníkov: Pre stanovenie vhodných kľúčových slov si pomôžte nástrojmi na plánovanie kľúčových slov práve pre vašu cieľovú skupinu.

Ďalším dôvodom môžu byť zamietnuté kľúčové slová s ohľadom na stanovené kritériá a pravidlá Google pre inzerciu.

Skontrolujte text reklamy

Text, ktorý prezentuje váš produkt, je podstatný. Môžete mať unikátny produkt alebo službu, ale pokiaľ nie je text reklamy pútavý, presvedčivý a vhodný pre cieľovú skupinu, potom nečakajte žiadne veľké úspechy.

Bojujete s vytvorením textu Google reklamy pre napríklad pleťový krém Transparent lab alebo bieliace pásiky na zuby? Prečítajte si niekoľko dobrých odporúčaní, pričom myslite na relevantnosť, menej špecifických znakov a menej veľkých písmen.

Zamerajte sa na mieru prekliku

Ak je miera prekliku (CTR) nízka, Google môže obmedziť zobrazenia vašej reklamy. Hľadajte odpovede na otázku, prečo na vás neklikajú. Nie je reklama dostatočne atraktívna? Ako vnímajú klienti titulok, popis a štýl písania?

Všetky uvedené dôvody máte vyladené a fungujú? Tak skúmajte ďalej. Niekedy to môže byť aj taká banalita, ako nezrealizovaná platba za reklamu. Inokedy to môže byť aj obsah a atraktivita vstupnej webovej stránky.

Prešli ste všetky možnosti a vaša Google reklama stále nepodporuje predaje? Môžete sa obrátiť na odborníkov na správu Google Ads a spoločne nájsť správne riešenie.


Zdroj obrázkov: elements.envato.com

3 rýchle tipy, ako využiť silu referencií pre váš úspech

19.04.2025

V digitálnej džungli sa na vás valia stovky reklám denne. No jeden hlas sa predsa dostáva do popredia. Nie je to hlas chváliacej sa spoločnosti, ale referencia spokojného zákazníka. Ako vám pozitívna referencia pomôže s budovaním dôvery a záujmu klientov?

Kariérne míny – ako sa vyhnúť prešľapom, ktoré vás môžu stáť úspech

18.04.2025

Kolotoč pracovných úloh nás drží v neustálom sústredení na aktuálne povinnosti, spokojnosť a istotu. Netreba však zabúdať na dlhodobý horizont. Ako si predstavujem svoj pracovný život v budúcnosti? Zastavte sa a zamyslite, či nerobíte niektorú chybu, ktorá bráni vašim úspešným kariérnym plánom.

Zápach z kanalizácie? Zbavte sa ho raz-dva

17.04.2025

Poznáte ten nepríjemný pocit, keď sa zákerný zápach z kanalizácie neustále vracia ako nevítaný hosť? Čo s týmto rušivým prvkom pokojnej domácnosti? Odhaľte príčinu a nájdite účinný spôsob, ako sa ho odborne zbaviť.

d1

Rekonštrukcia D1 ide do ďalšej fázy. Diaľnica bude úplne uzavretá dva víkendy

23.04.2025 14:28

Obchádzková trasa povedie po starej Seneckej ceste.

Zuckerberg

Apple dostal od Európskej komisie pokutu 500 miliónov, Meta 200 miliónov eur

23.04.2025 14:10

Apple a Meta sú povinné splniť rozhodnutie EK do 60 dní, inak im hrozí pravidelné penále.

Srbsko študenti

Srbských študentov po cyklojazde zo Štrasburgu vítali v Novom Sade ohňostrojmi

23.04.2025 14:01

Jazdou upozornili na svoj boj proti korupcii v krajine.

duhový pride 2019, bratislava, LGBTI, vlajka dúhová

Obžalovali spoluzakladateľa skupiny, ktorá plánovala útok na Pride v Bratislave

23.04.2025 13:38

Keďže mladík nie je plnoletý, platí pre neho nižšia trestná sadzba. V prípade odsúdenia mu tak hrozí jeden až päť rokov za mrežami.