Vianoce sa blížia, obchodné centrá už odštartovali predvianočné kampane. Najvyšší čas nachystať na vrchol sezóny váš e-shop. Zákazníci nakupujú darčeky, využívajú zľavy a hľadajú inšpiráciu na sviatočné nákupy. Tu je 5 tipov, ktoré vám pomôžu vyladiť váš online obchod pred Vianocami.
1. Kľúčové slová k podpore vianočných nákupov
Nechajte, aby vám k zvýšeniu predaja pomohli kľúčové slová a organické vyhľadávanie. Doplňte na váš e-shop a do zákaznícky zaujímavých kategórií vianočné kľúčové slová. Zamerajte sa na frázy ako: „vianočné darčeky“, „darček pre mamu“, „originálne darčeky“, „vianočné zľavy“, „vianočné balíčky“.
Ak neviete, aké slová by najlepšie fungovali, digitálna agentúra vám pomôže s analýzou a správnym začlenením kľúčových slov na váš e-shop.
2. Posvieťte si na detaily produktov
Aké produkty by mohli byť ideálnymi vianočnými darčekmi a hviezdami vášho e-shopu? Prejdite si ponuku a zamerajte sa na produkty, ktoré sú obľúbené ako napríklad kozmetika, šperky, módne doplnky, hračky, knihy, gurmánske produkty.
Skontrolujte ich popisy, aby zákazníkom poskytli čo najviac informácií a zaujali. Nezabudnite ani na optimalizáciu pre porovnávače cien – atraktívny popis môže byť rozhodujúci.
Potrebujete odbornú radu, ako na to? E-commerce konzultant vám ju poskytne a spoločne popisy produktov vyladíte.
3. Oblečte e-shop do vianočnej tematiky
Pridajte na váš e-shop vianočné prvky tak, aby navodil príjemné pocity spojené s Vianocami.
Buďte však opatrní, aby ste to s vianočnými prvkami neprehnali a neodradili tých, ktorí vianočným sviatkom až tak neholdujú.
4. Nachystajte si vianočné kampane
Vianočné obdobie je ideálne na spustenie marketingových kampaní, ktoré už máte určite premyslené. Zľavy, zvýhodnené balíčky, darčekové poukazy – to všetko sú skvelé nástroje, ako vyťažiť z predvianočného ošiaľu.
Nepodceňte silu online reklám ako Google Ads, Facebook Ads či Instagram Ads. A čo je tiež veľmi dôležité, zabezpečte si dostatočné množstvo zásob tovaru a pripravte svoj tím na nápor objednávok.
Tip odborníkov: Využite aj obdobie medzi sviatkami, keď ľudia míňajú darčekové poukážky a peniaze získané pod stromčekom.
5. Vianočný blog ako váš tajný pomocník
Vytvorte zaujímavé a inšpiratívne blogové texty, ktoré budú klientov sprevádzať počas predvianočného obdobia. Píšte o trendoch, tradíciách, tipoch na darčeky, receptoch, nápadoch na balenie alebo DIY projektoch na vianočné darčeky.
Publikujte jeden článok týždenne alebo častejšie, aby ste udržali pozornosť zákazníkov počas celého sviatočného obdobia.
Aktivity spojené s vianočnou kampaňou rozhodne nemusíte robiť sami. Skúsená e-commerce agentúra odbúra časť vašich predvianočných povinností.
Foto: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty