Som študentka marketingu a vo svojej bakalárskej práci sa venujem téme, ktorá sa týka nás všetkých – kde a ako vyhľadávame informácie o kultúrnych a spoločenských podujatiach. Zaujíma ma, aké kanály ľudia využívajú, čo ich motivuje zúčastniť sa na akcii a aké typy udalostí ich priťahujú najviac.
Hudobné koncerty, výstavy, trhy, festivaly alebo workshopy – každý z nás si niekedy niečo vyhľadáva, ale robíme to všetci rovnako?
Pomôž mi tým, že vyplníš krátky dotazník
Pripravila som stručný anonymný dotazník, ktorý ti zaberie menej než 3 minúty. Tvoje odpovede mi pomôžu lepšie pochopiť správanie ľudí a získať reálne dáta pre akademickú prácu.
Vyplniť dotazník môžeš tu:
https://forms.gle/w2mBVasG5ARsjNZm8
Prečo je to dôležité?
Digitálne prostredie sa mení a s ním aj naše návyky. Niekto sleduje Facebook, iný spolieha na odporúčania od známych a niekto sa riadi tým, čo vidí v Instagrame alebo na plagáte. Tieto rozdiely ma fascinujú – a možno aj teba zaujme, ako veľmi sa spôsoby vyhľadávania líšia podľa veku, miesta či typu podujatia.
Ak sa zaujímaš o kultúru, marketing alebo jednoducho chceš podporiť mladého človeka pri štúdiu, budem ti veľmi vďačná za tvoju účasť. A ak chceš pomôcť ešte viac, zdieľaj odkaz so svojimi známymi.
Celá debata | RSS tejto debaty