
V online džungli, kde každý klik rozhoduje o vašom úspechu, je výber správnej PPC agentúry pre váš e-commerce často zložitý. Ako odlíšiť tých, ktorí len hovoria, od tých, ktorí vám pomôžu dosiahnuť vaše ciele? Vyhnite sa zbytočným pokus-omylom a pri výbere PPC agentúry sa zamerajte na tieto kľúčové faktory.
Reálne skúsenosti a odbornosť
Nie je agentúra ako agentúra. Neorientujte sa na univerzálne riešenia. Pre úspech vášho e-commerce potrebujete špecialistu, ktorý má skúsenosti a dýcha online predajom. Najlepšie v segmente, kde sa pohybujete aj vy.
Určite sa opýtajte na referencie a prípadové štúdie, ktoré popisujú ich úspešné kampane vo vašom odvetví.
Samozrejme, PPC agentúra vám môže dodať certifikáty a potvrdenia odborných znalostí svojich ľudí s platformami ako Google Ads alebo Facebook Ads, no reálne výsledky majú vyššiu váhu.
Tiež je dôležité, aby agentúra držala krok s najnovšími technológiami v oblasti PPC reklamy a využívala moderné nástroje na optimalizáciu kampaní a sledovanie konverzií.

Pochopenie klienta a spoločné nastavenie cieľov
Malo by tu platiť, že vaša vízia je ich stratégiou. Že PPC agentúra sa zaujíma a rozumie špecifikám vášho e-commerce – pozná cieľovú skupinu, konkurenčné prostredie a konkrétne potreby.
Dobrým signálom je, keď sa agentúra pýta a počúva. A predtým, ako niečo navrhne, si urobí vlastnú analýzu, spoločne nastavíte reálne ciele a vypracujete stratégiu kampane.
Dôverujte dátam, nie sľubom
Google Ads nie je o pokusoch a hádaní. Je to o dátach, vyhodnocovaní a pravidelnej optimalizácii kampaní.
Úspešná spolupráca s PPC agentúrou musí byť založená na transparentnej komunikácii, ktorá si vyžaduje i vašu aktívnu účasť pri dodávaní potrebných informácií, pri schvaľovaní kreatívnych návrhov aj oznámení prípadných zmien vo vašom e-shope.
Na druhej strane požadujte pravidelné reporty a analýzy úspešnosti. V prípade neplnenia cieľov žiadajte efektívne riešenia pre zmenu.
Nepodľahnite pekným sľubom a nízkym cenám, lebo precízne rozhodnutie o výbere PPC agentúry definuje budúci úspech vášho e-commerce.
Foto elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty