Trápia vás nízke konverzie, aj keď investujete do Google Ads? Možno je problém hlbšie, než sa zdá. Slabé vstupné stránky môžu veľmi ľahko zničiť vašu reklamnú kampaň. Hľadajte možnosti optimalizácie e-shopu – vhodným riešením je audit e-commerce.
Aký je význam vstupnej stránky pre Google Ads?
Google reklama sa zobrazí potenciálnemu zákazníkovi a on na ňu klikne. Hneď sa ocitne na vstupnej stránke, o ktorej má svoje očakávania.
Ak váš e-shop predstavy zákazníka nenaplní, je vysoká šanca, že návštevník odíde. Tak stratíte nielen nového zákazníka, ale aj peniaze investované do reklamy.
Preto je nevyhnutné, aby vstupné stránky boli rýchle (tolerancia načítania webu sú 2-3 sekundy), prehľadné s jasnou štruktúrou a zrozumiteľnou navigáciou a tiež relevantné. To znamená, že obsah a ponuka korešponduje s Google reklamou.
Prečo audit vstupnej stránky?
Pozrite sa na audit e-commerce ako na účinný nástroj, ktorý odhalí skryté problémy vašej webovej stránky s ohľadom na aktuálne trendy vyhľadávania a nakupovania zákazníkov.
Zároveň navrhne vhodné riešenia a stanoví priority, na čom začať pracovať, aby sa váš e-shop stal pre klientov zaujímavý, relevantný a jednoducho chceli u vás nakupovať.
Čo ukáže e-commerce audit?
Audit e-commerce odhalí, ktoré prvky spomaľujú váš e-shop a ako ich zrýchliť. Skontroluje, či je web vhodný pre mobilné aplikácie, keďže nákupy cez mobilné zariadenia neustále rastú.
Dá vám spätnú väzbu na to, či vaša vstupná stránka zodpovedá tomu, čo hľadajú potenciálni zákazníci a či je e-shop dostatočne jasný a prehľadný, aby u vás klienti pohodlne nakúpili.
Dokonca upozorní na technické problémy, ako sú nefunkčné odkazy, chyby v kóde a ďalšie úskalia, ktoré bránia vašim vyšším konverziám.
Podľa zistení z auditu si urobíte zoznam najzávažnejších vecí (s ohľadom i na google reklamy) a začnete pracovať na vyladení vstupnej stránky. Aj s tým radi pomôžu odborníci na optimalizácie webových stránok.
Zdroj obrázkov: elements.envato.com
Celá debata | RSS tejto debaty