Buďte „in“ – spoznajte blízku budúcnosť e-commerce

19. januára 2024, blogger, Kancelária a firma
umela inteligencia

Turbulentný vývoj technológií, náročné požiadavky zákazníkov a neobmedzené možnosti online prostredia sú výzvou pre dnešné online podnikanie. Faktom je, že svet e-commerce sa prudko rozvíja a prináša neustále nové príležitosti, aby váš obchod prekvital. Aké top trendy zaznamenali online marketéri pre blízku a úspešnú budúcnosť vášho e-shopu?

1. Vynikajúce omnichannel skúsenosti pre vašich zákazníkov

Zákazník si vyberá, či nakúpi v kamennej predajni, v e-shope, alebo na sociálnej sieti. Veľmi mu vyhovuje, keď to môže skombinovať – nakúpi v e-shope, vráti v predajni. Páči sa mu jednotnosť a rovnaká kvalita zážitku na všetkých kanáloch, ktoré ponúka daná značka.

Ak chce obchodník uspieť, ideálnym spôsobom sú omnichannel (viackanálové) možnosti pre klientov.

Platia tu 3 výrazné zásady – flexibilné plnenie (zákazník si vyberie, kde a ako nakúpi), predaj aj na sociálnych sieťach, pohodlie personalizovaného zákazníckeho servisu.

Marketingová agentúra s mnohoročnými skúsenosťami a klientmi vo viacerých krajinách vie veľmi efektívne preniesť aktuálne e-commerce trendy do vášho internetového obchodu.

2. Stále skloňovaná AI robí zázraky aj vo svete e-commerce

Jednoducho povedané, umelá inteligencia (AI) vniesla do elektronického obchodovania revolúciu. Možno rozdelila trh na dve skupiny – tých, ktorí ju milujú a tých, ktorí ju nenávidia. Isté je, že tu zostane.

Čím skôr ju prijmete, tým skôr z nej môžete profitovať. A vo svete e-commerce práve v týchto oblastiach:

– personalizované skúsenosti a odporúčania zákazníkov,

– optimalizácia jednotlivých častí nákupnej cesty zákazníka,

– zdokonalenie stratégie digitálneho marketingu a lepšie oslovenie cieľových skupín.

umela inteligencia

3. Vylaďte váš sociálny obchod

Predaj prostredníctvom sociálnych sietí sa týka predovšetkým mladých generácií a ženie dopredu masívnu angažovanosť. Poskytuje zaujímavejší nákupný zážitok a nákup bez toho, aby sa opustila samotná platforma, čo prirodzene predpokladá jeho ďalší rast.

Ak váš maloobchod ešte nie je na sociálnej sieti, je čas na akciu a využívanie výhod tohto druhu obchodu.

Za základ úspešného sociálneho obchodu možno považovať autentickosť, dizajn UX prispôsobený mobilných zariadeniam a spomínaná bezproblémová viackanálová možnosť obchodu.

K ďalším výrazným trendom e-commerce už pre rok 2024 patrí aj myšlienka opakovanosti a ekologického vnímania, možnosť hlasového vyhľadávania, produktové videá a skvelá optimalizácia e-shopu pre mobilné zariadenia. V centre akejkoľvek úpravy vášho e-shopu stojí otázka: Čo by chcel môj zákazník?

Držte váš internetový predaj vo skvelej kondícii. Postačí niekoľko konzultácií s externým odborníkom na e-commerce, aby váš e-shop dostal nový vietor do plachát a pritiahol klientov, ktorí budú pravidelne nakupovať.


Foto: elements.envato.com